وزیر سابق اطلاعات در رشت:

ماشین های مدل بالا از کجا وارد کشور می شوند/ کارخانه ها تعطیل و مردم بیکار شده اند/ فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده است

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه اگر کشور ما تحریم است در این دو سه سال گذشته این ماشین‌های مدل‌بالا از کجا به کشور وارد می‌شود؟ گفت: بعضی از این ماشین‌ها بالای هشت میلیارد تومان قیمتش است درحالی‌که مواد اولیه کارخانه‌ها وارد نمی‌شود و کارخانه‌ها تعطیل و مردم بیکار می‌شوند.

ماشین های مدل بالا از کجا وارد کشور می شوند/ کارخانه ها تعطیل و مردم بیکار شده اند/ فتنه ۸۸ هنوز تمام نشده است

به گزارش ۸دی حجت‌الاسلام‌والمسلمین حیدر مصلحی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با عنوان “بررسی زوایای پنهان فتنه ۸۸” در مسجد حضرت صاحب‌الزمان (عج) رشت با تسلیت سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: مردم ایران در ۹ دی معجزه بزرگ خلق کردند که در تاریخ ایران نمونه شد.

وی تصریح کرد: در هر مقطعی شاهد توطئه‌های بزرگی بودیم و فتنه‌های بزرگی در کشور ایجاد شد و وجه مشترک همه این‌ها استکبار در میدان بود.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه سران فتنه ۸۸ با سران عربستان ارتباط داشتند گفت: ما با استکبار با تمام نیروهایش مواجه هستیم و تنها کشورهای حوزه‌های خلیج‌فارس بالای ۷۰ میلیارد دلار به صدام کمک کردند که از این میزان ۴۰ میلیارد دلار را عربستان کمک کرده است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ تمام نشده است افزود: مردم در فتنه ۸۸ پا روی خواص گذاشتند و بصیرت خودشان را نشان دادند و ۹ دی را خلق کردند.

مصلحی با اشاره به اینکه توطئه‌های دشمن تمامی ندارد بیان کرد: فتنه‌گران و کسانی که در فتنه نقش داشتند طراحی جدید دارند و اشتباهات گذشته‌شان را تکرار نمی‌کنند.

مصلحی با بیان اینکه تاریخ معلم بشریت است خاطرنشان کرد: خداوند متعال در کتاب هدایت که قرآن است بیشتر از هر چیزی به تاریخ می‌پردازد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: کسانی که کشور یک دهه در اختیارشان بوده و الآن هم هست نقش اپوزسیون را ایفا می‌کنند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه دشمن با نفوذ کاری کرده یک سری از افراد مقابل نظام قرار بگیرند گفت: روزنامه‌های شهر لندن یک سال پیش از فتنه خط و مشی فتنه را مشخص کرده بودند.

مصلحی با اشاره به اینکه شش ماه قبل از انتخابات بحث کمیته صیانت از انتخابات شکل می‌گیرد بیان کرد: دو مسئله در این کمیته مدنظر بود که اگر در انتخابات پیروز شدیم به خاطر این کمیته است و اگر نشدیم بحث تقلب را مطرح می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر کشور ما تحریم است در این دو سه سال گذشته این ماشین‌های مدل‌بالا از کجا به کشور وارد می‌شود؟ گفت: بعضی از این ماشین‌ها بالای هشت میلیارد تومان قیمتش است درحالی‌که مواد اولیه کارخانه‌ها وارد نمی‌شود و کارخانه‌ها تعطیل و مردم بیکار می‌شوند.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه کسانی که حالت اپوزسیون نظام به خود می‌گیرند در فکر رأی آوردن هستند افزود: تاریخ به خاطر این است که مورد تجزیه‌وتحلیل قرار بگیرد و از تاریخ عبرت بگیریم.

مصلحی با بیان اینکه زبیر بعد از رحلت پیامبر که علی (ع) در پنج مورد با علی (ع) ماند گفت: همیشه آن عده قلیل مانند شهید حججی هستند که کار را پیش می‌برند و همین عده همیشه کار را درست انجام می‌دهند و حامی انقلاب و ولایت هستند.

وی با اشاره به شباهت فتنه ۸۸ با جنگ جمل گفت: در جنگ جمل ۲۵ سال از بیت‌المال به زبیر دادند و باید به‌اندازه طلا و جواهرات برای او کاروان راه می‌انداختند و این حقوق‌های نجومی هم به آن مسائل شباهت دارد.

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به اینکه باید از تاریخ عبرت بگیریم و فتنه ۸۸ عبرت بالای دارد تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که باید به متناسب خواص و مسئولان آدم بچیند.

وی با بیان اینکه در فتنه ۸۸ یک فاحشه‌ای از خارج آمده و پول گرفته بود که اراذل‌واوباش را مدیریت کند گفت: طی اطلاعاتی که آن موقع به دست آوردیم متوجه شدیم که این خانم در یک چهارراه ای در تهران افراد فتنه‌گر را مدیریت می‌کرد.

وزیر سابق اطلاعات با بیان اینکه برخی از افراد تلاش می‌کنند که خود را مطرح کنند گفت: یک عده با دروغ می‌خواهند جلو بروند و ما باید از رهبری تبعیت کنیم نه اینکه بازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ مردم تا ۹ دی صبر کردند و در روز ۹ دی بساط فتنه‌گران را جمع کردند گفت: این‌های که امروز و دیروز نظام در اختیارشان بوده اگر بخواهند فتنه‌ای ایجاد کنند باز مردم به میدان خواهند آمد و مردم ما نشان دادند که در بزنگاه‌ها خوب وارد عمل شده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه