مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

دشمن به فکر ایجاد فتنه دیگری است/ هوشیاری و استقامت رمز پیشبرد انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن برای ثانیه به ثانیه انقلاب ما برنامه ریزی کرده است، گفت: دشمن بیکار نمی نشیند بلکه در همین شهر به فکر ایجاد فتنه دیگری است.

دشمن به فکر ایجاد فتنه دیگری است/ هوشیاری و استقامت رمز پیشبرد انقلاب است

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت السلام غلامحسن تسخیری شامگاه جمعه به مناسبت سالروز هشتم دی ماه در مسجد امام حسین(ع) با اشاره به رحلت حضرت فاطمه معصومه اظهار کرد: حضرت معصومه در مبارزات سیاسی دوران خود یکی از شخصیت های برجسته در کنار امام رضا(ع) بود.

وی با بیان اینکه هشتم و نهم دی ماه ملت ایران حماسه ای بزرگ را رقم زدند، گفت: ملت همیشه بیدار در این روز با بصیرت، ایمان و اتحاد فتنه دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی را خنثی کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه دشمن در مقابل روند رو به پیشرفت نظام‌اسلامی ایران ساکت نخواهد نشست، افزود: سالیان طولانی دشمن تلاش و طراحی و برنامه ریزی های زیادی جهت تضعیف حاکمیت دینی کرده است.

تسخیری با بیان اینکه امام خمینی به دنبال داشتن و ایجاد یک انقلاب خالص بود همانطور که امام حسین(ع) به مسائل شرعی افراد هم توجه نشان می داد، گفت: امام حسین(ع) خطاب به یارانش فرمود هرکس حق الناسی دارد همراه ما نشود چون هدف ایشان ایجاد یک انقلاب خالص بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه منش امام در ساخت و ساز این انقلاب با حساسیت تمام همراه بود، افزود: بنیان گذار انقلاب نیز به تأسی از امام حسین(ع) با درایت و هوشمندی تمام خود درصدد ایجاد انقلابی خالص بدون در نظر گرفتن منافع شخصی بودند.

تسخیری با تاکید بر اینکه ابعاد مختلف تأسیس انقلاب اسلامی باید در مجالس مختلف تبیین‌بشود با اشاره به فرموده امام موسی بن جعفر(ع) درباره ویژگی های یک انقلاب اسلامی، بیان کرد: سلسله مباحث مربوط به اهداف انقلاب باید بحث و بیان شود و در زمان این امام بزرگوار عده ای در کنار امام ماندند تا انقلاب شکل بگیرد و منسجم شود.

وی با اشاره شهدای انقلاب بیان کرد: در طول انقلاب
شهدای بزرگی داشتیم که با شجاعت و ایثارگری از جان خود گذشتند ولی امام راحل را رها نکردند و اجازه ندادند راه انقلاب خدشه ای وارد شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام بسیار هوشمندانه وارد عرصه شدند و انقلاب را مدیریت کردند، افزود: ۱۷ هزار نفر از ممردم عادی از جمله مغازه داران، کاسبان و… توسط مخالفان نظام به شهادت رسیدند.

وی افزود: انقلاب روندش ادامه‌پیدا کرد و جنگ شد بلوک و شرق و غرب که باهم به شدت مخالفت می کردند ‌با هم علیه جبهه انقلاب متحد شدند.

تسخیری گفت: ۸سال جنگ علیه انقلاب اسلامی شکل گرفت و اکثریت جامعه جهانی آن روز بر علیه جمهوری اسلامی ایران آمدند تا انقلاب اسلامی نباشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد، بیان کرد: این‌انقلاب تا به امروز بیش از ۳۰۰هزار شهید تقدیم کرده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، افزود: دشمن تلاش کرد که انقلاب اسلامی نباشد اما آن انقلابی که آنها می خواستند ۶ ماه نباشد اما اکنون ۴۰ سال از آن می گذرد و امروز قدرتمند حرکت می کند.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا مفتضحانه در جبهه سوریه و عراق سرش را پایین انداخته و ان شالله آبرویش بیشتر خواهد رفت، ادامه داد: آن ها می خواستند انقلاب اسلامی نباسد اما امروز پرچم انقلاب اسلامی در مرز اسراییل قرار گرفته است

تسخیری با بیان اینکه امروز عکس سردار سلیمانی در دستان مردم فلسطین قرار‌ گرفته است، گفت: دشمن این منظره ها و صحنه هارا می بیند و شاهد ناکارآمدی خود و کارآمدی انقلاب اسلامی است که انقلابی را که می خواستند ۶ ماهه از بین ببرند امروز یک جوان تنومند قدرتمندیست که بر تنه آمریکای جنایت کار و اسراییل غاصب می کوبد.

وی با بیان اینکه غرب با همکاری افراد فاسد برای ثانیه به ثانیه انقلاب ما برنامه ریزی کرده است، گفت:
دشمن بیکار نمی نشیند دشمن در همین شهر فتنه دیگری ایجاد می کند و ما فکر نکنیم فتنه تمام شد بلکه فتنه اکبر پیش روی ماست.

وی افزود: امام علی(ع) در خطبه ۱۶ می فرماید: “بدانید و هوشیار باشید که فتنه گریبان شمارا می گیرد” همانطوری که در عصر پیامبر فتنه های مختلفی شد که اسلام پیامبر محقق نشود همان تفکر باز در مقابل انقلاب شما اتفاق میفتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ادامه داد: خیلی ها امروز دم از ولایتمداری می زنند اما در عمل مقابل ولایت قرار می گیرند.

تسخیری با بیان اینکه فکر نکنید دشمن بیکار است و امروز صدمات زیادی از انقلاب اسلامی و رشادت های مردم بر او وارد شده است، بیان کرد: دشمن تمام قد و با استفاده از ابزارهای نو مثل فضای مجازی وارد شده که جوان های مارا در صحنه هایی قرار دهند که می بینیم خیلی از جوان های ما گرفتار مشکلات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و امثال آن شده اند.

وی با تأکید بر اینکه حماسه ۹ دی باید زنده بماند که فتنه ایی مثل۸۸ دیگر اتفاق نیافتد، افزود: برخی می گویند تا کی باید از فتنه بگوییم! اینها بصیرت ندارند که این حرف ها را می زنند چون دشمن در فکر روش های جدید فتنه گری است.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران بدانند که مردم‌ما یک خط قرمزی برای انقلاب ترسیم کردند و آن اسلام، انقلاب و ولایت است، گفت: هرکسی در هر لباس و موقعیتی که باشد اگر در مقابل خطوط قرمز ما بایستد ما مقابل تمام خواسته هایشان خواهیم ایستاد.

وی با تأکید بر اینکه هوشیاری، دقت و استقامت رمز پیشبرد انقلاب اسلامی ماست، گفت: اتکا به خدا و تقوا رمز پیشبرد این انقلاب عظیم است که هدیه الهی به ملت اسلامی است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه