رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان؛

فتنه ۸۸ را نفاق عده ای رقم زد نه انتخابات/آنهایی که فتنه ۸۸ را درست کردند در جنایت های داعش شریکند

رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان گفت: حادثه فتنه ۸۸ را نفاق عده ای رقم زد نه انتخابات چرا که انتخابات همیشه بود و عده ای برنده می شدند و عده ای می باختند اما حادثه ای پیش نمی آمد.

فتنه ۸۸ را نفاق عده ای رقم زد نه انتخابات/آنهایی که فتنه ۸۸ را درست کردند در جنایت های داعش شریکند

به گزارش ۸دی؛ به نقل از بهجت نیوز رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان شب گذشته در ویژه مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی که به همت پایگاه بسیج شهید نظری برگزار شد گفت: حادثه فتنه ۸۸ را نفاق عده ای رقم زد نه انتخابات چرا که انتخابات همیشه بود و عده ای برنده می شدند و عده ای می باختند اما حادثه ای پیش نمی آمد.

به گزارش بهجت خبر؛ رئیس سازمان بسیج اساتید استان گیلان شب گذشته در ویژه مراسم پاسداشت حماسه ۹ دی که به همت پایگاه بسیج شهید نظری برگزار شد با اشاره به شرایط فتنه گون در دوران امیرالمومنین(ع) گفت: در جنگ جمل شباهات های بسیاری با فتنه سال ۸۸ می توان مشاهده کرد، دروغ و تهمت آنقدر زیاد بود که لشکر مقابل امیرالمومنین(ع) تعدادشان بیشتر از لشکر امام علی(ع) بود و آنها شهر بصره را تصرف کرده بودند و بهانه آنها خونخواهی قتل خلیفه سوم عثمان بود در حالی که امیرالمومنین(ع) فرمود شما که خودتان بر علیه او جمع شدید و او را کشتید امروز در مقابل من به خونخواهی او جمع شده اید؟

رئیس سازمان بسیج استان گیلان در رابطه با حاشیه های چند دوره انتخابات اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمودند که در چند دوره انتخابات افرادی آمدند و درخواست ابطال انتخابات را داشتند اما ایشان ابطال انتخابات را دهن کجی به مردم تعبیر کردند و از آرا مردم که آن را حق الناس می خواندند دفاع کردند چون انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ارزش است و جمهوری به واقع به مردم به عنوان ولی نعمت خود نگاه می کند.

استاد دانشگاه گیلان در ادامه گفت: در ۹ دی سال ۸۸ عده ای از خواص رد شدند خواصی که در بین آنها رئیس جمهور سابق، نخست وزیر سابق، رئیس مجلس سابق و حتی از بیت امام (ره) هم افرادی بودند اما این مردم بودند که همه اینها را کنار زدند و به صحنه آمدند و از خود علم که و ولایت فقیه که اساس انقلاب اسلامی بود دفاع کردند.

جلائی با اشاره به نقش مردم در دوران انقلاب اسلامی تاکید کرد: آن چیزی که در همه سال های پس از پیروزی انقلاب به چشم می آید نقش مردم در پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد که اگر توجه کنیم در سال های ۶۹ و ۹۰ اوج فشار های اقتصادی و به تعبیر آنها فلج کننده بر علیه مردم انقلابی ما طراحی شد، خواص را که درگیر مادیات کردند یا شدند آنها می خواستند مردم را از حمایت و دفاع از نظام اسلامی مایوس کنند این یک واقعیت است که باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد چرا که اگر حوادث دیگری پیش بیاید این مردم حماسه های دیگری از جنس ۹ دی خلق نکنند.

وی با یادوآری این سوال به رزمندگان دوران دفاع مقدس که آیا یادتان هست که بعد از جنگ از ما می پرسیدند که اگر جنگ دیگری پیش بیاید این نسل یا به اصطلاح نسل جوان ما چه می کند بیان داشت: همه ما دیدیم که نسل جدید ما از فرماندهان دوران جنگ گرفته تا عزیزانی که اصلا امام(ره) را ندیده بودند در سرزمین دیگری در ادامه دفاع از جمهوری اسلامی به سوریه و عراق رفتند و آنجا توانستند جبهه مقاومت را به پیروزی برسانند.

سردار حزب الله فومن با اشاره به آیاتی از سوره انفال تاکید کرد: قرآن می فرماید که از فتنه بپرهیزید از فتنه هایی که می خواد به حکومت خدا و احکام خدا ضربه بزند صرف نظر کنید چرا که اگر فتنه ای بشود همه را در بر می گیرد و آنهایی را که سکوت می کنند به سخت ترین شکل عذاب خواهند شد.

وی با اشاره به آیه ۲۷ سوره انفال و تفسیر نمونه تاکید کرد: این که به بسیاری از یادگارهای پیامبر اسلام (ص) بعد از رحلت ایشان خیانت شد به خاطر ایمان ظاهری و نفاق باطنی مسلمانان بود که در تفسیر نمونه در تایید این موضوع نوشته اند که منافقین نشانه هایی دارند که اولین آن این است که هنگام سخن گفتن دروغ می گویند در فتنه ۸۸ هم می گفتند تقلب شده است می گفتیم مدرک ارائه بدهید که امروز از آن زمان ۸ سال گذشته است و هیچ مدرک و سندی ارائه نشده است، همین ها که رهبری معظم می فرمایند به صورت خصوصی پیغام می دادند که تقلب نشده بود اما به مردم اعلام نمی کنند چون مشخص می شود که دروغ گفته اند. در سال ۸۸ رهبر معظم انقلاب به این آقایان فرمودند دشمن به میدان آمده است و شعار می دهند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است شما راه خود را از اینها جدا کنید اما در بیانیه هایشان اوباشی رو که به زنان چادری رحم نکردند، به خیمه های عزاداری امام حسین(ع) رحم نکردند مردمان خداجو نامیدند لذا نشانه دوم همین است که به امانتی که در اختیارشان گذاشتند خیانت کردند این حدیث از پیامبر بزرگوار اسلام است که در تفسیر نمونه جلد شش صفحه ۱۳۶ آمده است.

رئیس سازمان بسیج استان گیلان با اشاره به نقش رهبری انقلاب در کشور یادآور شد: برخی می گویند که شما چرا به رهبری استناد می کنید خب رهبری هم یک فرد است، بله رهبری یک فرد است اما شما به همین سرنوشت کشورهای منطقه در جریان بیداری اسلامی توجه کنید چه شد؟ در مصر چه وقایعی برای انقلاب مردمی آنها پیش آمد؟ چرا در کمتر از یک سال انقلاب مصر به بن بست رسید؟ در لیبی و تونس و کشورهای دیگر چه شد؟ پاسخ همه این سوالات تنها عدم وجود یک رهبر بصیر و مدبر در این کشور هاست و دیدیم که این مدیریت رهبر معظم انقلاب بود که داعش را به نابودی کشاند لذا همه بدانند آنهایی که فتنه ۸۸ را درست کردند در جنایت های داعش شریکند چرا که پس از فتنه ۸۸ به سراغ دوستان ایران رفتند و جنایات فراوانی را مرتکب شدند. خودشان گفتند بعد از سال ۸۸ جایگاه ژئوپلتیکی ایران در منطقه ضعیف شد و ما به منطقه ورود کردیم خب چه کسی این نقشه ها را خنثی کرد و داعش را نابود کرد لذا این وجه تمایز ما با کشورهای دیگر در داشتن یک رهبر شجاع می باشد.

استاد دانشگاه گیلان با اشاره به آیه ۳۳ سوره انفال خاطر نشان کرد: قرآن کریم می فرماید به خدا و رسول خدا ایمان بیاورید و از دستوراتی که وارد شده اطاعت کنید و تقوا پیشه کنید تا مابه شما فرقان بدهیم یعنی چیزی که شما را در حوادث و فتنه ها بیمه کند یعنی به شما صبر و بصر بدهد که بتوانید در غبار بیرق حق را تشخیص بدهید.

وی با اشاره به تلاش برخی افراد برای رفع حصر سران فتنه تاکید کرد: سران فتنه که در طول هشت سال گذشته دلیل نیاوردند، استغفار و توبه نکردند ، لذا کدام حق را برداریم، از حق چه کسی بگذریم بر اینهائی که موجب خسارت های بی شماری در کشور شدند.

وی در پایان تاکید کرد: حادثه فتنه ۸۸ را نفاق عده ای رقم زد نه انتخابات چرا که انتخابات همیشه بود و عده ای برنده می شدند و عده ای می باختند اما حادثه ای پیش نمی آمد لذا نفاق برخی از خواص منجر به آن فتنه شد که اگر به چارچوب های قانونی وزارت کشور و شورای نگهبان پایبند بودند به همین نهادها باید مراجعه می کردند نه اینکه دست به دامن دشمنان شوند لذا به امانتی که در دستشان بود خیانت کردند و شما دیدید همین روز گذشته بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را که فرمود نمی شود همه امکانات کشور را در یک دهه در دست داشت و بعد حالت اپوزیسیون به خود گرفت و آنهایی که امکانات کشور در دستشان بود و یا هست باید پاسخگو همه مسایل و مشکلات باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه