رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان

ولایت فقیه و فتنه خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: ولایت فقیه و فتنه خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی نظام هستند.

ولایت فقیه و فتنه خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی است

به گزارش۸دی؛  به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، محسن جعفری شب گذشته در جمع بسیجیان و فعالان فرهنگی در مسجد ثامن الائمه(ع) رشت اظهار داشت: آنهایی که سر  خود را در برف فرو کرده و  حرف‌های دلسوران نظام را نمی‌شنوند و در توهمات خود محدود شده‌اند بدانند خط قرمز نیروهای انقلابی و ارزشی ولایت فقیه و فتنه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: موضع مقام معظم رهبری در مورد فتنه که آن را خط قرمز نظام خواندند شفاف و صریح است و اگر عده‌ای از روی جهل و نادانی و یا به عمد قصد تعدی به مقام ولایت فقیه را داشته باشند به آن‌ها توصیه می‌کنیم از مسیر خود برگردند.

جعفری با بیان اینکه فتنه‌گران باید شکرگزار رافت اسلامی باشند افزود: فتنه‌گران و سران آن‌ها باید این نوع ادبیات خود را کنار بگذارند زیرا اگر نگاه دلسوزانه اسلامی نبود شاید امروز آن‌ها و طرفدارانشان به جای تکیه بر کرسی‌های قدرت به مجازاتی سخت دچار می‌شدند.

وی عزت و اقتدار ملت را قابل مذاکرده ندانست و در این مورد ابراز داشت: شرف و اقتدار این ملت که حاصل خون شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای ترور و مدافعان حرم است به هیچ عنوان معامله نمی‌شود زیرا راه و خط همه ما، خط ولایت فقیه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان عنوان کرد: اگر کسی بخواهد در مقابل ولایت فقیه دست به فتنه‌گری بزند باید بداند ملت ولایی و شیعه پرور ایران اسلامی چشمان فتنه را کور و مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و حامیان آن زده و همه آنان را به زباله‌دان تاریخ می‌اندازند.

جعفری خطاب به سران فتنه و عوامل آن‌ها گفت: آن‌هایی که در گوش خود پنبه فرو کرده و صدای ملت را نمی‌شنوند و با اعمال خود نظام را تا لبه پرتگاه برده بودند بدانند تا زمانی که ریشه فساد نابود و فتنه‌گران به دست مردم محاکمه نشوند مردم حزب اللهی آرام نمی‌نشینند.

وی وجود دشمن را در طول تاریخ یک واقعیت خواند و افزود: وجود دشمن در دو بخش دشمن شناسی و دشمن ستیزی است و در جایی که دشمن‌شناسی از آن یاد می‌شود نماد بیداری فرد و جامعه و دشمن‌ستیزی نماد اراده‌های آهنین و ثمره بصیرت انسان‌های هوشیار است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ابراز داشت: امروزه بارزترین و مهم‌ترین تهدید برای انقلاب‌ها و نهضت‌ها همان خطر نفوذ بیگانگان در جامعه انقلابی و در نتیجه تشکیل پایگاه‌های اجتماعی در بین مردم و مسئولان و دولتمردان آن جامعه برای براندازی آن است.

جعفری خاطرنشان کرد: امروزه نفوذ دشمن یکی از تهدیدهای بزرگ برای کشور محسوب می‌شود؛ امری که دائما” مقام معظم رهبری در این سال‌ها به آن تاکید داشته و آحاد مردم، خواص و نخبگان جامعه را به حفظ بصیرت و افزایش آن سفارش کرده‌اند.

وی عنوان کرد: دشمن برای ورود و نفوذ به همه بخش‌ها و حوزه‌ها مانند حوزه اقتصادی و حتی امنیتی برنامه و نقشه جامعی طراحی کرده اما نفوذ فکری و فرهنگی، اعتقادی و سیاسی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که برای آن تدارکات عظیم و سرمایه‌های زیادی را هزینه کرده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان ابراز داشت: اگرچه در حوزه دفاع سخت که فرزندان این مملکت و مدافعان حرم در آن مجاهدت‌های فراوانی می‌کنند نیز اهمیت زیادی دارد اما اولویت اصلی دشمن برای ضربه زدن، نفوذ در مرزهای باوری، فکری، فرهنگی و اعتقادی است.

جعفری بیان داشت: دشمن درصدد دگرگون کردن باورهای جامعه در زمینه فرهنگی است و در این راه میلیاردها دلار هزینه کرده تا آن باورهای والا و ارزشمندی که توانسته این کشور و انقلاب اسلامی را تاکنون سرپا و زنده نگه دارد به نوعی جابجا و نابود سازد.

وی در مورد نفوذ سیاسی دشمن افزود: در این نفوذ، دشمن به دنبال وارد شدن در مراکز تصمیم‌گیری است و اگر میسر نشد قصد دارد در بخش‌های تصمیم‌سازی وارد شود بنابراین تا زمانی که دستگاه‌های سیاسی یک کشور تحت تاثیر آنان باشد همه چیز بر طبق خواست و میل نظام سلطه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: از دیگر ابعاد نفوذ، نفاق و تغییر چهره عوامل داخلی دشمن است که برای دستیابی به قدرت تلاش می‌کنند با نیرنگ و توطئه به امیال و خواسته‌های نامشروع خود برسند و در این راه نیز از هیچ کار و ظلمی در حق ملت فروگذار نیستند.

جعفری عنوان کرد: براندازی و تغییر ساختار و تخریب یک انقلاب گاهی اوقات از حوزه نبرد سخت و با استفاده از ابزارهای نظامی است و گاهی اوقات در حوزه تهدید نرم در قالب جنگ پنهان از طریق استحاله فرهنگی است که همواره از تاکیدات مقام معظم رهبری در این سال‌ها بوده است.

وی بیان داشت: تهاجم، شبیخون فرهنگی، ناتوی فرهنگی و جنگ خاموش همه تعابیری است که مقام معظم رهبری از آن یاد کرده‌اند که دشمن قصد دارد از طریق نفوذ فرهنگی به قلب و ذهن مخاطب خود نفوذ پیدا کرده تا باورها و ارزش‌های فرد را دچار تغییر کند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: توجه نکردن به هشدارها و تذکرات جدی مقام معظم رهبری و فقدان ساز و کارهای مناسب برای مقابله مناسب با نفاق درونی بیگانگان نتیجه‌ای جز تکرار اشتباهات و خطاهای گذشتگان و ایجاد انحراف در مسیر انقلاب ندارد.

جعفری در مورد فتنه ۸۸ عنوان کرد: این فتنه یکی از اقداماتی بود که توسط دشمنان برای بی‌ثبات کردن نظام اسلامی و تغییر در حاکمیت آن با همکاری برخی از بازندگان و خود فروختگان سیاسی توسط دلارهای آمریکایی عربی نظام سلطه در کشور برنامه ریزی و اجرا شد.

وی در مورد انواع تهدیدها بعد از جریان فتنه گفت: دشمن تمام توان و اعتبار خود را برای ایجاد شکاف اجتماعی در بین مردم به‌کار برد و سپس برای دستیابی به این هدف سراغ قطعنامه‌های بی اثر و اعمال تحریم‌های یک جانبه و در نهایت رو به مذاکره تحت عنوان برجام آورد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری همواره در رابطه با برجام فرمودند هیچ اعتمادی به آمریکایی‌ها نیست و امروزه عده‌ای از طرفداران برجام به آن معترفند که برجام جز عقب ماندگی و ضرر دستاوردی برای نظام نداشته است.

جعفری ابراز داشت: سوال اساسی ما از کسانی که به هر شیوه‌ای به دنبال ارتباط و تعامل با آمریکا هستند این است که آیا آمریکایی‌ها واقعا اسلام آورده‌اند یا این که ما باید برای رابطه با او اسلام را کنار گذاشته و با خوی درندگی و زورگویی او کنار بیاییم.

وی با بیان این که جبهه باطل هیچ وقت حق را نمی‌پذیرد افزود: نیروهای انقلابی نباید در دشمن‌شناسی با هم اختلاف نظر داشته باشند بلکه باید در مقابل توطئه‌ها آگاه، هوشیار و بصیر بوده و از نقشه‌های دشمنان که به هر شیوه‌ای و در هر لباسی ظاهر می‌شوند غافل نشوند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان تصریح کرد: همه ما باید باید مراقب باشیم تا تعریف و تمجید و احیانا لبخند دشمن ما را فریب نداده و گمراه نسازد بنابراین در برخی مواقع گاهی نیاز است به جای استفاده از دیپلماسی لبخند از دیپلماسی مقتدرانه و عزت‌مندانه استفاده کنیم.

جعفری به پایبندی نیروهای انقلابی بر اصول نظام تاکید کرد و بیان داشت: نیروهای ارزشی نباید منافع فردی را بر منافع جمعی ترجیح دهند و خدای ناکرده به دنبال امیال شخصی رفته و در مقابل دشمن به خود تردید راه دهند و حتی به صورت مقطعی به دشمنان اعتماد کنند.

وی انحراف و غفلت را از دیگر معضلات دانست و  ابراز داشت: باید با تبعیت کامل از رهبری مرز خود را با دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی و سرا آن‌ها مشخص کنیم زیرا سران فتنه با تشویش اذهان عمومی و بازی با واژگان به دنبال فرار به جلو برای عدم پاسخ گویی به مردم هستند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان در مورد فسادهای مالی عنوان کرد: گاهی اوقات افرادی سازش را تعامل و اعتدال، فساد مالی را معوقات مالی خوانده و حقوق‌های نجومی را حق خود از سفره انقلاب می‌دانند و آیا می‌توان از این افراد به عنوان ذخایر انقلاب یاد کرد.

جعفری با بیان اینکه آتش فتنه هنوز خاموش نشده افزود: امروز فتنه آتش زیر خاکستر است و فتنه‌گران نیز به دسته‌های مختلفی چون کاسبان فتنه، ساکتان فتنه، عاملان فتنه، نان به نرخ روز خوران فتنه و ریشه‌های فتنه تقسیم شده و همچنان مترصد این هستند به این انقلاب ضربه بزنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه