مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

زندگی بدون بصیرت اشخاص را در مقابل انقلاب و اسلام قرار می دهد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اگر انسان با بصیرت در این دنیا زندگی نکند کار به جایی می رسد که در مقابل انقلاب و نظام و اسلام قرار می گیرد، گفت: انقلاب ما مملو از بصیرت مردم است.

زندگی بدون بصیرت اشخاص را در مقابل انقلاب و اسلام قرار می دهد

به گزارش خبرنگار ۸دی، حجت السلام غلامحسین تسخیری در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه امروز رشت، ضمن گرامیداشتن یاد امام راحل و شهدا و تسلیت به مناسبت رحلت حضرت فاطمه معصومه(س) و با اشاره به حماسه هشتم دی ماه توسط مردم استان گیلان و ۹دی ماه۸۸ ملت ایران اظهار کرد: حماسه و بصیرت ملت ایران‌‌ باعث خنثی سازی توطئه دشمنان به منظور براندازی نظام جمهوی اسلامی شد.

وی با اشاره به فرمایش مقام‌معظم رهبری درباره حماسه بزرگ مردم رشت و استان گیلان در هشتم دی ماه بیان داشت: در روز هشتم دی ماه مردم رشت جز معدود مناطقی بودند که نسبت به سایرین آگاهی، عزم و بصیرت را برای حضور در صحنه و مقابله با فتنه احساس کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه تاریخ اسلام همواره مملو از کسانی است که ادعای بصیرت و حمایت از اسلام و قرآن را داشتند ولی از مسیر اسلام و ولایت خارج شدند گفت: از جمله مصادیق مشهور بی بصیرتی در طول تاریخ اسلام زبیر است.

تسخیری تصریح کرد: زبیر کسی بود که در تمام جنگ ها کنار پیغمبر(ص)بود و اولین کسی بود که برای دفاع از ولایت امام علی(ع) حضور پیدا کرد در طول این مسیر تغییر موضع داد و شمشیر خود را علیه ولایت برهنه کرد.

وی با بیان اینکه تاریخ انقلاب نیز مملو از زبیریان است، گفت: در تاریخ انقلاب هم برخی افراد بودند که قبل از انقلاب همراه، شاگرد، یاری کننده امام(ع) بودند و به دلیل حمایت از انقلاب توسط ساواک دستگیر شدند و مورد شکنجه های سخت قرار گرفتند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان افزود: چنین شخصیتی که بعداز انقلاب موضع محکم برای دفاع از انقلاب دارد و به منافقین هشدار می دهد که اگر فتنه را ادامه دهید حادثه ای که برای نابودی خوارج رخ داد برای شما هم اتفاق می افتد به مرور در مقابل ولایت فقیه قرا می گیرد.

تسخیری با بیان اینکه اگر انسان با بصیرت در این دنیا زندگی نکند کار به جایی می رسد که در مقابل انقلاب و نظام و اسلام قرار می گیرد، گفت: انقلاب ما مملو از بصیرت مردم است و فتنه گران باید بدانند که ملت ایران عاشق انقلاب، اسلام و ولایت هستند و هرکس از این محور فاصله بگیرد مردم در مقابل آنها می ایستد.

وی درباره معیار انقلاب و مردم با بیان اینکه معیار انقلاب اسلام است و معیار مردم انقلاب اسلامی است و معیار مردم ولایت است نه حزب، اشخاص، بیان کرد: افراد و مسئولین و ملتی که برای نظام خود از جان، خون، مال و فرزندان خود گذاشتند به هیچ‌وجه در مقابل فتنه و هجمه دشمن سکوت نخواهد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: هر روز یک شخص از منتظری تا موسوی، خاتمی، کروبی یا هر شخص دیگر از معیار خط قرمز مردم و ولایت عبور کردند و مردم تعارف ندارند و در سراسر ایران در ۸و ۹دی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی می ایستند و توطئه ها را خنثی می کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه