قوه قضائیه سخنان استاندار گیلان را تکذیب کرد/ سفر رئیس قوه قضائیه به گیلان از اساس صحت ندارد

مدیر روابط عمومی قوه قضائیه گفت: متاسفانه از سوی استاندار گیلان طوری القا شده است که گویا سفر رئیس قوه قضاییه به منظور رفع مشکلات یک تیم فوتبال به این استان خواهد بود.

قوه قضائیه سخنان استاندار گیلان را تکذیب کرد/ سفر رئیس قوه قضائیه به گیلان از اساس صحت ندارد

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز، استاندار گیلان روز پنجشنبه در جمع بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال داماش با بیان اینکه بنده حتی زمانی که در گیلان نبودم، مسابقات این تیم را پیگیری می‌کردم و امروزه نیز بسیاری از مردم خارج از کشور از بنده شرایط این تیم را می‌پرسند خبر از کمک مالی به داماش در روزهای آتی داد.

وی با اشاره به مسائل و مشکلات تیم فوتبال داماش گفت: با دعوتی که از رئیس قوه قضائیه برای سفر به گیلان در اردیبهشت ماه انجام شده است امیدواریم بیشتر بتوانیم مسائل و مشکلات داماش را به ایشان انتقال دهیم.

بعد از این سخنانِ استاندار گیلان، مدیر کل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه روز شنبه خبر منتشره شده در خصوص سفر قریب ‌الوقوع آیت ا… آملی لاریجانی به استان گیلان را تکذیب کرد.

حسن رحیمی با اشاره به انتشار خبری مبنی بر سفر رئیس قوه قضاییه به استان گیلان در اردیبهشت ماه ۹۳ و با تاکید بر اینکه «در این خبر متاسفانه از سوی استاندار گیلان طوری القا شده است که گویا سفر رئیس قوه قضاییه به منظور رفع مشکلات یک تیم فوتبال به این استان خواهد بود» گفت: خبر مربوط به دعوت رئیس قوه قضاییه به گیلان برای رسیدگی به مشکلات تیم فوتبال داماش از اساس صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

وی از تمامی رسانه‌های جمعی خواست صحت اخبار مربوط به رئیس قوه قضاییه را پیش از انتشار از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه جویا شوند.(لینک کل خبر از سایت قوه قضائیه)

ostandari

ماجرا به همین جا ختم نشده بود که پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان روز یکشنبه به اظهارات قوه قضائیه واکنشی نشان داد که متن آن به شرح زیر می باشد:

یوسف گلشن با اشاره به انتشار تکذیب خبر سفر رئیس قوه ی قضائیه به استان گیلان برای بررسی مشکلات یک تیم فوتبال در مصاحبه ی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه ی قضائیه گفت : بدیهی است سفرهای ریاست محترم قوه ی قضائیه به استانها منشاء آثار و خدمات فراوانی می باشد و فقط منحصر به یک موضوع خاص نیست از اینرو نسبت دادن واژه القاء به سخنان عالیترین مقام دولت در یک استان برازنده نیست .

مدیرکل روابط عمومی استانداری گیلان افزود : انتظار میرود همگان باتوجه به مسئولیتی که داریم در بکاربردن الفاظ و واژه ها نهایت اهتمام ، دقت و احترام را داشته باشیم .

وی تأکید کرد : نمی خواهم بگویم اینگونه اطلاع رسانی ها جهت دار است اما برای یک رسانه ای که درسطح ملی   و فراملی فعالیت دارد ، دقت و صحت انعکاس بارویکرد منافع ملی و منطقه ای می بایست بیشتر مورد توجه قرارگیرد تارسالت کارحرفه ای بیشتر به چشم بیاید !

درضمن جهت یاد آوری عین سخنان منتشرشده استاندار گیلان دراین خصوص در پایگاه اطلاع رسانی استانداری به شرح زیرمی باشد :   دکتر محمد علی نجفی در جمع اعضای این تیم گفت : همانگونه که به ملوان , سپیدرود و چوکا علاقه مند هستم تیم فوتبال داماش نیز برای بنده اهمیت دارد .

دکتر نجفی با اشاره به مسائل و مشکلات تیم فوتبال داماش گفت : بخشی از این مشکلات ناشی از پرونده قضایی است که در جریان است و با دعوتی که از ریاست محترم قوه قضائیه برای سفر به گیلان در اردیبهشت ماه امسال انجام شده است امیدواریم بیشتر بتوانیم مسائل و مشکلات داماش را به ایشان انتقال دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
هیئت روضه الامیر رشت
سلام علیکم مراسم ایام روضه ی حضرت صدیقه کبری سخنران:حجت الاسلام والمسلمین خیرخواه مداحان (بترتیب هر شب): محجوب-شفیع پور-رشتی زاده- رضاپور-حاج علی رنجبر از دوشنبه19اسفند به مدت 5 شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشا مکان: یخسازی-بلوار شهید افتخاری-مسجد امیرالمومنین حافظ آباد-پاسکیاب هیئت امنا و هیئت روضه الامیر مسجد امیرالمومنین جافظ آباد-پاسکیاب
در حاشیه