حجت بر همه تمام شد

“حجت بر همه تمام شد و استمرار جهت گیری های قبلی این گروه کاملا غیر قابل پذیرش است و مطلقا نسبتی با انقلابی گری و عدالت خواهی ندارد.”

حجت بر همه تمام شد

به گزارش ۸دی، رهبر فرزانه انقلاب، روز گذشته در بیاناتی مستدل، محکم و روشن گرانه نسبت به تحرکات و اقدامات نادرست برخی روسای جمهور قبلی و فعلی نکات ارزشمندی را مطرح کردند‌ که تبیین برخی از آنها ضروری است:

۱. شاید تردیدی نباشد که روسای جمهور فعلی و قبلی، مرجع ضمیر انتقادات بحق رهبری عزیز هستند. هرچند این سخنان بر مواضع و اقدامات اخیر بهاری‌ها بیش از سایرین صراحت و تطبیق دارد.

۲. بر مبنای سخنان حکیمانه رهبری معظم، برخی روسای جمهور و مدیران و سیاست ورزان عادت کرده اند به جای پاسخگویی، در نقش اپوزیسیون ظاهر شوند. در این فضا عملا، به نام نقد و انتقاد و حتی عدالت‌طلبی، تهمت زنی و لجن پراکنی، با هدف جلب توجه رسانه ای و ابراز وجود سیاسی، صورت می گیرد.

۳. (مهم) همان طور که برخی جریانات در پی دین‌زدایی از فضای سیاسی و انقلاب‌زدایی از نظام هستند برخی دیگر، با دین‌داری سیاسی و انقلابی نمایی عملا در نقش مکمل گروه اول ظاهر شده اند.

۴. اصلاح مفاسد و حل گره های کشور نیاز به یک فرهنگ سیاسی و اخلاق سیاسی نشات گرفته از تعالیم اسلامی دارد. متاسفانه بی تقواها با بازی افشاگری و اعتراض ها، عملا جو فرهنگی جامعه را با سخنان غیرمنصفانه و سیاسی کارانه خود، آلوده می کنند.

۵. بزرگترین بی تقوایی برخی روسای جمهور و مدیران فعلی و قبلی، بی توجهی به نقشه دشمن است. کلان استراتژی دشمن در حال حاضر، «ناامید سازی» مردم از نظام و القای انگاره نادرست «فراگیری فساد» در میان مسولان است. متاسفانه نقش آفرین اصلی این سناریو برخی از عالی ترین مدیران هستند که هر یک، اعتماد عمومی مردم به بخشی از ارکان حاکمیت و نظام را متزلزل می کنند.

۶. سخنان رهبری معظم٬ یک شاخص برای همه کسانی که داعیه پیروی از ولایت را دارند محسوب می‌شود. چه بسا تاکنون برخی ها با توجیه های مختلف در تردید بسر می بردند. اما از این پس ارزیابی میزان صداقت بهاری ها و برخی هوادارانشان در ولایت پذیری، شاخص های دقیق رهبری است. حجت بر همه تمام شد و استمرار جهت گیری های قبلی این گروه کاملا غیر قابل پذیرش است و مطلقا نسبتی با انقلابی گری و عدالت خواهی ندارد.

۷. وقتی میزان حال فعلی افراد است؛ با صراحت و بدون استثناء می بایست از فتنه گری سیاسیون بی تقوا اعلام برائت کرد. برخلاف انگاره خبیثانه جریان فتنه، هرگز ۹ دی حمایت از یک شخص یا حتی یک گروه نبود. بلکه ۹ دی حمایت از اصل نظام و ارزش ها بود‌‌.

دهان شماتت گر فتنه گران خاموش باد؛ انقلاب و این نظام الهی، با ریزش اشخاص متوقف نمی شود.

تبیین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه