معاون سیاسی سابق فرمانداری رشت:

یک میلیارد به شهرداری پول دادیم / رییس شورا شهر خشکبیجار: یک ریال دریافت نکردیم

رئیس شورای شهر خشکبیجار در واکنش به صحبت های معاون سیاسی سابق فرمانداری رشت که گفته بود یک میلیارد یه شهرداری خشکبیجار دادیم گفت: تا به امروز یک ریال پرداخت نشده است.

یک میلیارد به شهرداری پول دادیم / رییس شورا شهر خشکبیجار: یک ریال دریافت نکردیم

به گزارش ۸دی به نقل از خوبان؛ مراسم تودیع و معارفه بخشدار جدید خشکبیجار با حضور وارسته معاون سیاسی سابق فرمانداری رشت برگزار شد.

این مراسم حاشیه ای داشت که بر اصل تودیع و معارفه سایه انداخت و باعث واکنش رامین صفاری ریس شورای شهر خشکبیجار نسبت به آن شد.

اما اصل ماجرا چه بود. داستان از آنجا شروع شد که معاون سیاسی سابق فرمانداری رشت در مورد بودجه ی تخصیص یافته به شهر خشکبیجار گفت: در سال ۹۶ بودجه کمیته برنامه ریزی فرمانداری رشت مبلغی بالغ بر یازده میلیارد تومان برای شهر خشکبیجار تصویب کرده است و یک میلیارد  آن به شهرداری خشکبیجار اختصاص پیدا کرده است.

این صحبت ها باعث شد تا رامین صفاری ریس شورای شهر خشکبیجار نسبت به آن واکنش نشان دهد و در گفتگو با خوبان خبراظهار داشت: تا به امروز که تاریخ ۶ دی ماه ۹۶ است یک ریال پول به حساب شهرداری پرداخت نشده و دلیل را باید از خود آقای وارسته جویا شد.

وی با اشاره به اینکه در اصل از مبلغی که آقای وارسته میگویند، تنها ۳۰% اختصاص پیدا کرده، افزود: برای روشن شدن قضیه به مردم شهر خشکبیجار اعلام می کنم همان ۳۰% هم هنوز به ما نرسیده است.

رئیس شورای شهر خشکبیجار با اشاره به اینکه قطعا منابع مالی اگر تا مین شود خیلی کار ها را می توان انجام داد، ادامه داد: همین بودجه ۳۰% که واریز نشده است حتی کفاف حقوق کارکنان شهرداری را نمی دهد.

صفاری با بیان اینکه آبادانی شهر یک بحث است و پیشرفت شهر در زمینه های مختلف بحث دیگری است ، گفت: وقتی دستان ما خالی باشد و چشم به عوارض بدوزیم نباید آنچنان امیدوار باشیم که شهر ما پیشرفت کند ولی ما تلاش خود را خواهیم کرد و تحت هیچ شرایطی شهر خشکبیجار به عقب باز نخواهد گشت.

رئیس شورای شهر خشکبیجار با اشاره به اینکه حضور آقای حسین پور قطعا برای خشکبیجار منشا خیر خواهد بود، افزود: ما در شورای شهر خشکبیجار که نماینده شهر هستیم اجازه نخواهیم داد خشکبیجار تحت هیج شرایطی به عقب برگرددو مردم هم متوجه می شوند که در این شهر کار ها در حال انجام گرفتن است با این که دستانمان خالی است اما تلاش خود در انجام می دهیم.

رامین صفاری در پایان گفت: خواهشی که از مسئولین داریم، با اعداد و ارقام بازی نکنند و باعث تشویش اذهان مردم نشوند. این اعداد و ارقام باعث می شود مردم انتظار پیدا کنند و چقدر خوب است که به مردم گفته شود که این اعداد واقعی نیستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه