فرماندار آستانه اشرفیه در گفتگو با 8دی:

شکاف و عدم اتحاد منجر به افزایش نفوذ دشمن می‌شود/ در سال ۸۸ تعرض به مقدسات دینی، مردم را وارد صحنه کرد

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه شکاف و عدم اتحاد در داخل کشور باعث افزایش نفوذ دشمن و اجرای هر نوع توطئه علیه کشور می شود، گفت: متأسفانه بعد از انتخابات ۸۸ قانون مداری از سوی عده ای رعایت نشد.

شکاف و عدم اتحاد منجر به افزایش نفوذ دشمن می‌شود/ در سال ۸۸ تعرض به مقدسات دینی، مردم را وارد صحنه کرد

رحیم حیدری در گفت وگو با خبرنگار هشت دی با گرامیداشت حماسه مردم گیلان در هشتم دی ماه سال۸۸، اظهار کرد: کشور ما به برکت داشتن عالی ترین رهبر و فرد تصمیم گیرنده، قانون اساسی و باور قلبی و فکری ملت در اطاعت از مقام‌معظم رهبری قدم های بزرگ و مؤثری در طول تاریخ برداشته است.

وی در تشریح فتنه۸۸ بیان کرد: در انتخابات سال۸۸، ۴۰میلیون نفر بنا بر فرمایش مقام‌معظم رهبری در انتخابات شرکت کردند و برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران آبرو خریدند.

فرماندار آستانه اشرفیه با بیان اینکه عدم تفاهم در نتیجه انتخابات باعث ایجاد اختلاف و مشکلاتی در کشور شد، گفت: در ۲۹خرداد سال۸۸ رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز جمعه شرایط و ضرورت تکلیف از قانون و پیگیری مسائل را به صورت قانونی به همه گوشزد کردند.

حیدری با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که هر چهار نفری که در مجموعه انتخابات هستند، فرزندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و برای این نظام فعالیت می کنند‌، گفت: متأسفانه بعد از انتخابات قانون مداری رعایت نشد و رییس جمهور دولت وقت و یکی از نامزدهای انتخاباتی شکست خورده مردم را به خیابان و تجمع های خیابانی دعوت کردند.

وی با بیان اینکه شکاف و عدم اتحاد در داخل کشور باعث افزایش نفوذ دشمن و اجرای هر نوع توطئه علیه کشور می شود، افزود: طبیعتا با تحریک مردم توسط برخی نیروهای داخلی کشور در فضای بسیار بدی قرار گرفت و حدود هشت تا ۱۰ ماه امور عادی کشور مختل شد و در این شرایط نفوذ دشمنان به داخل کشور بیشتر شد.

حیدری ادامه داد: اختلافات تا دی ماه سال٨٨ ادامه پیدا کرد و منجر به تعرض به برخی از باور ها و مقدسات دینی مردم به ویژه اهانت به ماه محرم و روز عاشورا شد که ملت ایران در مقابل چنین تعرضاتی سکوت نکرده و وارد صحنه شدند.

فرماندار آستانه اشرفیه تصریح کرد: ملت ایران در هشتم و نهم دی ماه فارغ از هر نوع و گرایش و سلیقه ای به صحنه آمدند و هر گونه توطئه و آسیب علیه کشور را خنثی کردند و الحمدالله با وحدت و بصیرت ملت ایران توطئه علیه جمهوری اسلامی ایران دفع شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه