فعال رسانه‌ای گیلان نوشت؛

سناریوی فتنه در سال ۶۸ رقم زده شد / ۹ دی نشانه وحدت و قدرت ملت ایران بود

مردم به خوبی درک کرده‌اند که شما سناریوی فتنه در ایران را از سال ۶٨ با نوشاندن جام زهر به امام (ره) رقم زدید و بعدازآن هم ماجرای کوی دانشگاه تا هتک حرمت به سالار شهیدان را به وجود آوردید.

سناریوی فتنه در سال ۶۸ رقم زده شد / ۹ دی نشانه وحدت و قدرت ملت ایران بود

به گزارش ۸دی، سید محمد باقر محمودی از فعالان رسانه‌ای استان گیلان به مناسبت سالروز حماسه هشتم و نهم دی نوشت:

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

می‌خواهند نور خدا را با دهانهای خود خاموش کنند ولی خدا کامل کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف _ آیه ۸)

نهم دی‌ماه یک هزار و سیصد و هشتادوهشت، حماسه‌ای شد به وسعت یک تاریخ که در جغرافیای وجود انسان‌ها تبلور یافت.

حماسه‌ای که ملت هوشیار ایران اسلامی آن را مانند دیگر حماسه‌ها رقم زدند. نهم دی‌ماه نشانه وحدت و قدرت این ملت بود که مشتی شد بر دهان یاوه‌گویانی چون آمریکا و اسراییل و انگلیس و هم‌پیمانانشان در منطقه.

طبق فرموده قرآن در نادانی دشمنانمان تردیدی نداریم اما خوب است این را هم بدانند مردم ما هوشیار هستند و این مسئله را به‌خوبی درک نموده‌اند که شما سناریوی فتنه در ایران را از سال ۶٨ با نوشاندن جام زهر به امام (ره) رقم زدید و بعدازآن هم ماجرای کوی دانشگاه سال ٧٨ تا هتک حرمت به سالار شهیدان اباعبدالله حسین و آتش کشیدن مساجد و پرچم و بیرق و ضربه زدن به بیت‌المال در سال ٨٨ را به وجود آوردید.

و همچنان بعدازاین نیز از هر روزنه‌ای که بتوانید وارد خواهید شد.

یک روز با شروع جنگ در مرزهای جنوبی و شمال غربی، یک روز با تحریم، یک روز با شهادت دانشمندان هسته‌ای، یک روز با رسمیت شناختن کشورمان به‌عنوان حامى تروریست، لیکن باوجود همه‌ی این آتش‌افروزی و فتنه‌گری‌ها این را خوب به خاطرتان بسپارید که اگر ما را محاصره‌ی اقتصادی کنید ما فرزند رمضانیم! و اگر ما را محاصره‌ی نظامی کنید فرزند عاشوراییم!

آری

ما پاى بیعتی که با ولی زمانمان بسته‌ایم تا آن زمانی که جان را تقدیمش کنیم ایستاده‌ایم و در این راه با هیچ‌یک از گزینه‌های شما نخواهیم لرزید.

در پایان

اشاره به این نکته ضروری است که ما در عصر ظهوریم و عصر ظهور عصر فتنه‌های بی‌شمار است. نباید این‌گونه تصور کرد که آتش فتنه برای همیشه خاموش گردیده و فتنه گران به لانه‌های خویش خزیده‌اند؛ بلکه باید بدانیم فتنه و فتنه گران همیشه در کمین هستند

چه با لباس میش چه با لباس گرگ. دشمن، دشمن است

و برای ضربه زدن به این نظام کوتاهی نکرده و نخواهد کرد

و اما آقایانی که در داخل کشور سنگ غربی‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها را به سینه می‌زنند، و نیز کسانی که قصد دارند کشور را به تنش اقتصادی (تورم، گرانى) بکشانند تا مردم را علیه این نظام به خیابان‌ها بکشانند این را خوب بدانند که غیرت حزب‌اللهی دور از هر جناح سیاسی کابوسی خواهد شد برای تمام خیال‌ها و خواب‌های پوچی که برای این نظام و ملت دیده‌اید.

و من آل… توفیق

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه