رئیس اتاق اصناف شهرستان آستارا خبر داد

معرفی ۱۹۵ متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا

رئیس اتاق اصناف شهرستان آستارا تعداد بازرسی‌های صورت‌گرفته از واحدهای صنفی این شهرستان در ۹ ماهه نخست سال جاری را دو‌هزار و ۶۵۲ مورد دانست و گفت: در قالب این تعداد بازرسی، ۱۹۵ متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی شهرستان آستارا معرفی شدند.

معرفی ۱۹۵ متخلف اقتصادی به تعزیرات حکومتی آستارا

به گزارش هشت دی,عارف باباشپور در آستارا اظهار کرد: در ۹ ماهه نخست سال جاری، دو‌هزار و ۶۵۲ مورد بازرسی از واحدهای مختلف صنفی این شهرستان توسط بازرسان واحد بازرسی اتاق اصناف شهرستان آستارا صورت‌گرفته است.

وی با بیان اینکه در قالب این تعداد بازرسی، ۱۹۵ متخلف اقتصادی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به تعزیزات حکومتی شهرستان آستارا معرفی شده‌اند، تصریح کرد: ارزس ریالی پرونده‌های تشکیل‌شده، حدود ۲۱۵ میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس اتاق اصناف شهرستان آستارا با اشاره به اینکه در مدت مذکور، ۳۱ مورد گزارش مردمی به صورت تلفنی و حضوری ثبت شده است، خاطرنشان کرد: این تعداد گزارش مردمی با حضور به‌موقع بازرسان واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف این شهرستان در محل واحدهای صنفی متخلف منجر به رضایت شکات شده است.

باباشپور با اشاره به تعداد ۱۸ مورد گشت‌ مشترک در ۹ ماهه نخست سال جاری بیان کرد: گشت‌های مشترک واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان آستارا با همکاری بازرسان تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صنعت، معدن و تجارت، استاندارد و اماکن عمومی انجام می‌شود.

وی عمده تخلفات واحدهای صنفی را عدم‌درج قیمت، نداشتن پروانه کسب، عدم‌صدور فاکتور و تداخل صنفی دانست و افزود: مردم هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق شماره تماس ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ به بازرسان واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف این شهرستان گزارش دهند تا در اسرع وقت با متخلفان اقتصادی برخورد شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان آستارا تعداد اتحادیه‌های زیرمجموعه اتاق اصناف این شهرستان را ۱۸ اتحادیه دانست و گفت: در حال حاضر بالغ‌بر پنج‌هزار و ۲۰۰ واحد صنفی با اخذ مجوز رسمی و پروانه کسب در شهرستان آستارا به فعالیت اقتصادی می‌پردازند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه