فعال سیاسی و فرهنگی شفت:

مردم شفت در ۷ دی علیه فتنه قیام  کردند / تعطیلی بازار شفت در ۷ دی

فعال سیاسی و فرهنگی شهرستان شفت گفت: مردم شفت یک روز پس از عاشورا و در هفتم دی ماه ۱۳۸۸ علیه فتنه‌گران قیام کردند. 

مردم شفت در ۷ دی علیه فتنه قیام  کردند / تعطیلی بازار شفت در ۷ دی
به گزارش ۸دی، احمد قاسمی در گفتگو با خبرنگار هفته نامه استانی راه ۵۷، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه هشتم و نهم دی‌ماه ۸۸ اظهار داشت: ۹ دی سال ۸۸ در حقیقت تجلی عزم و اراده ملت رشید و همیشه درصحنه ایران اسلامی برای دفاع جانانه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ذی‌قیمت و ارزشمند جمهوری اسلامی ایران در دفع فتنه دشمنان قسم‌خورده این مرزوبوم و ایادی مزدور آن بود.
وی افزود: در نهم دی‌ماه مردم برای لبیک گوئی به ندای امام خامنه‌ای چون سیلی خروشان در سراسر کشور به خیابان‌ها آمدند و توطئه اخلال‌گران و آشوب‌گران به جان و مال و ناموس و امنیت مردم را درهم شکستند.
فعال سیاسی و فرهنگی شهرستان شفت ادامه داد: ۸ دی در گیلان و شهر رشت اوج بصیرت و آگاهی مردم ولایت مدار و فرزندان معنوی میرزا کوچک جنگی بود که یک روز جلوتر از تهران و دیگر استان‌ها وفاداری و آمادگی خود را در راهپیمایی کم‌نظیر هشت دی نشان دادند و آنگاه تجمع عظیم در میدان شهدای ذهاب شهر رشت با شعارهای چون «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» به نمایش گذاشتند.
قاسمی گفت: راهپیمایی ۷ دی در شهرستان شفت برای برائت از فتنه‌گران سال ۸۸ برگ زرین دیگری از افتخارات مرد وزن انقلابی و همیشه در صحنه این سامان بود که بلوغ سیاسی و موقع‌شناسی خود را به نمایش گذاشتند.
وی اظهار کرد: در اوج حوادث و آتش‌افروزی آشوب‌گران فتنه ۸۸ در تهران و دیگر شهرها با هدایت سران فتنه‌گر چون موسوی و کروبی و خاتمی و… مردم شفت به‌صورت خودجوش در مقابل ساختمان قدیمی سپاه شفت در میدان انقلاب اسلامی تجمع کردند و لحظه‌به‌لحظه به جمعیت آن افزوده می‌شد و در انتها اجتماع بزرگی را شکل دادند.
مسئول هیأت رزمندگان شفت با بیان اینکه قرار ما هم تجمع در میدان اصلی شفت تجمعی برگزار شود ادامه داد: تشکیل سیل جمعیت که ازهر سو با شعارهای «مرگ بر فتنه‌گر»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» به سمت ساختمان قدیم سپاه می‌آمد منجر به راهپیمایی شد.
قاسمی ادامه داد: در طول مسیر، مردم از قشرهای مختلف به‌ویژه جوانان به راهپیمایی پیوستند و می‌شود گفت بازار شفت تعطیل شد و جمعیت انبوه با شعارهای انقلابی در حمایت از انقلاب اسلامی و راه امام و شهدا و مقام معظم رهبری در صحن مسجد اباصالح المهدی (عج) شهر شفت تجمع کردند.
وی با بیان اینکه حضور روحانیت معظم و خاندان معظم شهدا در حماسه کم‌نظیر و شاید بتوان گفت بی‌نظیر و حماسی ۷ دی در شفت بسیار پررنگ بود اظهار کرد: سخنرانی حجت‌الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه وقت شهرستان عالم پرور شفت و امام جمعه فعلی شهرستان ماسال چنان توفنده و بصیرت افزا بود که مردم بارها با شعار الله اکبر سخنان وی مورد تائید خود قرار می‌دادند.
این فعال سیاسی و فرهنگی شهرستان شفت افزود: این‌گونه بود که حضور پرشکوه و با صلابت مردم شهرستان شفت در دفاع از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه وامام خامنه‌ای و دفع فتنه آمریکایی وانگلیسی و صهیونیستی و ایادی مزدور آن در ۷ دی سال ۸۸ در تاریخ سراسر افتخار و ایثار و فداکاری مردم شفت خلق و ماندگار شد.
وی در پایان با بیان اینکه فتنه ۸۸ تمام نشده و اکنون نیز ادامه دارد چرا که فتنه ۸۸ براندازی نظام را دنبال می‌کرد و به هدفش نرسید گفت: ما باید بدانیم که دشمن در بحث اقتصادی برنامه‌ریزی سنگین کرده و عوامل داخلی دشمن نیز در حال کار کردن هستند و می‌خواهند معضلات اقتصادی را با مشکلات اجتماعی عجین کنند و مردم را از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن مکدر سازند.
قاسمی افزود: ناراضی‌تراشان و نفوذی‌ها و منافقین قدیم و جدید با راه‌اندازی جنگ نرم در رسانه‌های آنور آبی … مزدور و در دوایر مختلف این مأموریت دشمن را دنبال می‌کنند و با حضور در صحنه مردم همچون گذشته و مدد الهی این بار نیز تیرشان به سنگ خواهد خورد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه