خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه رودسر:

ساخت مصلای نماز جمعه رودسر تا دو هفته دیگر کلید می‌خورد

امام جمعه رودسر گفت: جلسات مقدماتی برای آغاز عملیات ساخت برگزار شده است و در دو هفته آتی عملیات پی کنی ساخت مصلای غدیر رودسر آغاز خواهد شد.

ساخت مصلای نماز جمعه رودسر تا دو هفته دیگر کلید می‌خورد

 

تقی روحانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اعلام این خبر که نقشه تکمیلی ساخت مصلای نماز جمعه رودسر تحویل داده شده است اظهار داشت: جلسات مقدماتی برای آغاز عملیات ساخت برگزار شده است و در دو هفته آتی عملیات پی کنی ساخت مصلای غدیر رودسر آغاز خواهد شد.

وی افزود: این مصلا در زمینی به مساحت ۶ هزار مترمربع است و اعتبار مورد نیاز برای ساخت آن حدو ۹ میلیارد تومان است.

امام جمعه رودسر گفت: اگر منابع مالی ساخت مصلا تأمین شود و از این جهت مشکلی نداشته باشیم حداکثر ظرف ۲ سال مصلا ساخته شود.

روحانی ادامه داد: منابع مالی ساخت مصلی از طریق شورای سیاستگزاری ائمه جمعه و کمک مردمی تأمین می‌شود که البته شورای سیاستگزاری باید بتواند اعتبار مصوب خود را از دولت بگیرد

وی افزود: این مصلا شامل سالن آمفی تئاتر، صحن نماز، وضوخانه و سرویس بهداشتی و … خواهد بود. البته یک سری حواشی هم داشت که بنده این موارد را حذف کرد.

امام جمعه رودسر نماز جمعه را میثاق هفتگی مردم با ولایت است گفت: مردم رودسر حضور بسیار باشکوهی در نماز جمعه دارند اما از شهر ۴۰ هزار نفری رودسر انتظار بیشتری وجود دارد و انتظار می‌رود مردم هر هفته تجدید میثاق با ولایت را انجام دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه