سردار علیزاده:

مدیران استانداری و فرمانداری بگویند که طرفدار فتنه هستند یا مردم ولایتمدار؟!/ اگر خللی در برگزاری مراسم شریعتمداری ایجاد شود، بی پاسخ نخواهد ماند

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان گفت: آقایان بگویند که طرفدار و حامی فتنه هستند یا طرفدار مردمی که ۸دی و ۹دی بر علیه فتنه وارد میدان شدند؟!

مدیران استانداری و فرمانداری بگویند که طرفدار فتنه هستند یا مردم ولایتمدار؟!/ اگر خللی در برگزاری مراسم شریعتمداری ایجاد شود، بی پاسخ نخواهد ماند

به گزارش ۸دی؛ سردار نظرعلی علیزاده در گفتگو گیلانستان با اشاره به برگزاری مراسم مردمی و بصیرتی هشت دی در مهدیه رشت با سخنرانی حسین شریعتمداری اظهار کرد: شنیده شده است آقایان و مسئولین در ارتباط با این برنامه که حزب اللهی ها گذاشته اند، عکس العمل نشان داده و فشار وارد کردند که پوستر و بنرهای اطلاع رسانی این همایش از سطح شهر جمع گردد تا در برگزاری مراسم اختلال ایجاد شود.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان افزود: این آقایان بگویند که طرفدار و حامی فتنه هستند یا طرفدار مردمی که هشت دی و ۹دی بر علیه فتنه وارد میدان شدند؟! اگر اینان خود را طرفدار انقلاب می دانند، آیا در این مواقع باید از انقلابیون حمایت کرده یا سنگ اندازی کنند؟

وی با بیان اینکه اگر مسئولان بخواهند خللی در مراسم ایجاد کنند، نشانگر آن است که اینان هم جزء همان اصحاب فتنه هستند، خاطرنشان کرد: این کارهایشان حرف های انقلابیون را اثبات می‌کند که به جریان فتنه وابستگی دارند. این آقایان بدانند اگر ذره ای اختلال در برگزاری مراسم مذکور ایجاد نمایند، قطعا امت حزب الله گیلان ساکت نخواهند ماند و عواقب کارشان را خواهند دید.

سردار علیزاده با اشاره به اینکه مگر مقام معظم رهبری نفرمودند که فتنه خط قرمز انقلاب ماست، ابراز نمود: امروز حمایت از فرهنگ هشت دی و ۹دی حمایت از فرهنگ عاشورایی ماست.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: این آقایان مسئولی که چنین دستوراتی را می دهند با چه کسی مشکل دارند؛ با انقلاب، اسلام، امام حسین(ع) یا عاشورا؟!

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان خطاب به مدیران استانداری، فرمانداری و سایسی استان گیلان تصریح کرد: چرا با آنانی که علیه انقلاب موضع می گیرند و چهار دهه ی انقلاب را با جنگ، پرونده سازی و زندان مقایسه می کنند، برخوردی نمی کنید!؟ ولی برگزاری یک مراسم ساده مردمی و بصیرتی که برای پاسداشت مجاهدتهای شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا و گرامیداشت حماسه ۸ و ۹دی میخواهد برگزار شود برایتان اینقدر دردناک است؟!

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
بصیر
9 دی، نه دی زمستان بود ولی درخت انقلاب در آن سرمای زمستان گل داده بود. 9 دی، در ایران بود ولی پایه های کاخ سفید در مکان و کاخ سبز معاویه در زمان را لرزاند. 9 دی، قیام مختار نبود، ولی اگر مختار هم زنده بود در مقابل آن کرنش می کرد. 9 دی، مانور اعلام آمادگی یاران آخر الزمان مهدی (عج) بود. 9 دی، شروع حرکت و یک فرهنگ بود یعنی «عزت خواهی»
در حاشیه