گوجه ۳۵۰۰ تومانی، گران نیست!

عضواتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی ممتاز در میدان مرکزی ۲۵۰۰تومان است،گفت: این محصول با ۳۵ درصد سود در مغازه‌ها ۳۵۰۰تومان به فروش می رسد و گران نیست.

گوجه ۳۵۰۰ تومانی، گران نیست!

به گزارش ۸دی، عضواتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی ممتاز در میدان مرکزی ۲۵۰۰تومان است،گفت: این محصول با ۳۵ درصد سود در مغازه‌ها ۳۵۰۰تومان به فروش می رسد و گران نیست.عضواتحادیه بارفروشان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی ممتاز در میدان مرکزی ۲۵۰۰ تومان است، گفت: این محصول با ۳۵ درصد سود در مغازه‌ها ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد و گران نیست.

علیرضا متبحری، عضو هیات مدیره اتحادیه بار فروشان با بیان اینکه قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی بسیار با کیفیت و ممتاز در میدان مرکزی میوه و تره بار ۲۵۰۰ تومان است، اظهارداشت: این محصول با ۳۵ درصد سود در مغازه‌ها حدود ۳۴۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد و این قیمت گران نیست.

وی با اشاره به اینکه البته گوجه‌های با کیفیت پایین‌تر نیز در میدان مرکزی میوه و تره بار وجود دارد، افزود: به طور کلی قیمت گوجه در میدان از ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان متفاوت است.

عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان ادامه داد: البته موضوع دیگری هم که وجود دارد این است که برخی مغازه‌ها یک تن گوجه فرنگی خریداری می‌کنند و آن را با سود کمتری به مشتریان خود عرضه می‌کنند برخی دیگر یک سبد گوجه می‌خرند و آن را با سود بالاتری می‌فروشند.

متبحری افزود: به طور کلی در این فصل از سال با توجه به اینکه هوا سرد شده، تولید و عرضه گوجه کاهش یافته و به همین دلیل، قیمت آن مقداری بالاتر است.

مهر

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه