بیشترین طلاق در بین چه کسانی است

وزیر رفاه گفت: بین فقر و طلاق علامت‌های دیگری هم وجود دارد، چرا که باید بین بیماری و عارضه در آسیب‌های اجتماعی تفاوت قائل شویم، اکنون طلاق به جای مناطق ۱۶ و ۱۸ در مناطق ۱، ۲ و ۳ پایتخت بیشتر است.

بیشترین طلاق در بین چه کسانی است

به گزارش ۸دی، علی ربیعی در مراسم رونمایی از اولین سامانه رصد آسیب‌های اجتماعی گفت: در کشور هماهنگی‌های بین‌بخشی قابل قبولی در زمینه آسیب‌های اجتماعی شکل گرفته و این سامانه رصد آسیب‌ها کمک خواهد کرد تا دانش خود را در زمینه آسیب‌ها افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در زمینه‌ آسیب‌ها نیاز به دانش بیشتری داریم و باید بین بیماری و عارضه که گاهی تشخیص درست نمی‌دهیم تفاوت قائل شویم.

ربیعی گفت: بعضی از آسیب‌ها مثل فقر و طلاق علامت‌های دیگری هم دارند به طوری که به جای اینکه طلاق در مناطق ۱۶ و ۱۸ بالا باشد، در مناطق ۱ف ۲ و ۳ بیشترین آمار طلاق را می‌بینیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه رصد آسیب‌ها گفت: این سامانه کمک خواهد کرد تا به طور جغرافیایی و منطقه‌ای مسائل را حل کنیم. تاکنون راهکارهای عمومی داشته‌ایم، اما اکنون باید جزئی‌تر و منطقه‌ای حل شوند. همواره سامانه‌ها عدد و رقم و نمودار به ما می‌داند، اما آنچه اکنون دنبال می‌کنیم، تحلیل کیفی در کنار داده‌های کمی است.

ربیعی ادامه داد: مراکز مشاوره، اورژانس اجتماعی، داده‌های روستایی و شهری باید استخراج شوند و هر فردی در حوزه آسیب‌ها تجارب خود را به این سامانه منتقل و کمک کند تا تحلیل‌های درستی ارائه دهیم، چرا که اکنون مسائل اجتماعی پیچیده‌تر شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه