کشف ۴۵۰ قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز در گیلان

رئیس پلیس امنیت عمومی گیلان: ۴۵۰ قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز در ۱۱ ماهه گذشته از سال در استان گیلان کشف شده است.

کشف ۴۵۰ قبضه انواع سلاح شکاری غیرمجاز در گیلان

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ”مهرداد مهرگان” رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی بعد از چندین مرحله کار پلیسی موفق شدند در سطح استان گیلان افرادی که اقدام به نگهداری، خرید و فروش سلاح شکاری غیرمجاز می کردند را شناسایی و نسبت به دستگیری این افراد اقدام نمایند.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در چندین مرحله عملیات پلیسی در ۱۱ ماهه گذشته موفق به شناسایی مخفیگاه این متهمان شده و پس از اخذ مجوز قضایی این افراد را دستگیر و از آنان ۴۵۰ قبضه انواع سلاح شکاری غیر مجاز کشف کردند.

IMAGE635259015153750000

سرهنگ مهرگان متهمان دستگیر شده را ۴۰۳ نفر اعلام نموده و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی در پایان ضمن تاکید بر ادامه این طرح ها که نقش بسزایی در پیشگیری، ارتقاء امنیت اجتماعی و احساس امنیت در بین شهروندان دارد، از همکاری مردم با پلیس تقدیر و تشکر کرده و از آنان خواست، در صورت مشاهده نگهداری، خرید و فروش اسلحه شکاری غیرمجاز مراتب را سریعا با شماره ستاد خبری پلیس امنیت عمومی به شماره ۲۲۲۲۲۹۹ و یا مرکز پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه