فردین معصومی در گفتگو با 8دی:

گیلانیان زودتر از همه انزجار خود را از توهین به عاشورا اعلام کردند

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی گفت: مردم گیلان توهین به ساحت عاشورای حسینی و نظام اسلامی را تاب نیاوردند و یک روز زودتر از سایر مردم ایران در حمایت از نظام و رهبری خروشیدند.

گیلانیان زودتر از همه انزجار خود را از توهین به عاشورا اعلام کردند

فردین معصومی عصر امروز و در آستانه سالروز حماسه هشتم دی ماه مردم گیلان در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، اظهار داشت: مردم گیلان در هشت دی بار دیگر همچون تاریخ پر افتخار این دیار در دوره های متعدد، در صحنه حاضر شدند و از نظام جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری حمایت کردند.

پهلوان گیلانی با تأکید براینکه هشت دی صفحه زرینی از کارنامه ارزشی ولایت مداری گیلانیان است، افزود: آنها توهین به ساحت عاشورای حسینی و نظام اسلامی را تاب نیاوردند و یک روز زودتر از سایر مردم ایران در حمایت از نظام و رهبری خروشیدند.

معصومی با اشاره به اینکه حماسه هشت دی باید هر سال پر شورتر برگزار شود، گفت: باید این ارزش ها به نسل جوان و نسل های آینده منتقل شود.

سر مربی تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان با بیان اینکه مردم گیلان همیشه پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بودند، اظهار کرد: گیلانیان هرگز پشت نظام و انقلاب را خالی نمی کنند و هیچگاه دست از حمایت رهبر فرزانه و عالم خود بر نمی دارند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه