در سانه های معاند همراه با اصلاح طلبان داخلی صورت گرفت؛

حمله پیش‌دستانه به برنامه حسین شریعتمداری در رشت به بهانه ستاره داود / دعوای اصلاح‌طلبان گیلان بر سر شریعتمداری

در حالی که تنها سه روز به مراسم پاسداشت حماسه حضور و بصیرت در مهدیه رشت که با سخنرانی حسین شریعتمداری باقی مانده است رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی اصلاح‌طلبان مدعی داخلی اقدام به حملاتی پیش‌دستانه به این برنامه کردند.

حمله پیش‌دستانه به برنامه حسین شریعتمداری در رشت به بهانه ستاره داود / دعوای اصلاح‌طلبان گیلان بر سر شریعتمداری

به گزارش هشت دی، در حالی که تنها سه روز به مراسم پاسداشت حماسه حضور و بصیرت (گرامیداشت یوم الله ۸ و ۸ دی) و تجلیل از مجاهدت‌های روشنگرانه شهید مدافع حرم سید اسماعیل سیرت نیا در مهدیه رشت که با سخنرانی حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان برگزار می‌شود باقی مانده است رسانه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی اصلاح‌طلبانی مدعی داخلی اقدام به حملاتی پیش دستانه به این برنامه کردند.

یکی از کانال‌های اصلاح طلب مدعی درباره این برنامه ضمن نکوهش مسئولان برنامه، مدعی شده است مسئولان برنامه با برگزاری این مراسم در صدد پوشاندن بی بصیرتی خود در سال ۸۸ برآمده‌اند!

این کانال همچنین به سکوت اصلاح‌طلبان در قبل این برنامه حمله کرده نو نوشته است:

«آنچه در این هیاهوی بنرها و همایش‌های “بصیرت افزای” بیشتر موجب تعجب و حتی شرم است آن است که در میان جریانات اصلاح‌جو و اعتدالی و هزار جور”شورا” و گروه و دسته و “ستاد ” پیران و “جوانان” و “مشورتی” و غیر مشورتی که همگی مدعی اصلاح‌طلبی و تغییر و ” تدبیر و امید ” هستند و خود را حامی دولت تدبیر و یاری گر امید می‌دانند سکوتی مرگبار حاکم شده، سکوتی که بیش از آنکه از سر شرم باشد از سر محافظه‌کاری و فراموش‌کاری است.
در میان “شوراهای عالی اصلاح‌طلبان” و شوراهای غیر عالی‌شان و در مجامع “هماهنگی” و ناهماهنگی اصلاح‌طلبان به جز چند اعتراض تلگرامی و محدود در فضاهای امن مجازی و گروه‌های کم تعداد،”هیچ” و دقیقاً “هیچ” اعتراضی به این بنرهای توهین آمیز و تفرقه‌افکن مشاهده نمی‌شود، عجیب‌تر آنکه در میان سراچه‌های مدعی اصلاح‌طلبی و “اعتدال” و با “خط ” و ربط و یا بی‌خط و ربط که در همه حال و درباره همه‌چیز ” نگاه ” دقیق دارند و “خبر” دقیق‌تر کار می‌کنند و حتی در برخی موارد درباره فواید پیاز و”سیب‌زمینی” هم مطالب تحلیلی ارائه می‌کنند هم آنچه در جریان است همان “هیچ” مطلق است.»

این کانال در ادامه حتی به نماینده‌های لیست امید مجلس و شورای شهر رشت و استاندار گیلان حمله کرده و نوشته است:
«… این سکوت علاوه بر نهادها و گروه‌های خارج از هسته مدیریت استان به نهادها و شوراهای متولی امر در استان هم سرایت کرده و صدایی از اعضای لیست امید شورا و مجلس درباره این بنرهای توهین آمیز برنمی خیزد. شورای شهر مدعی توسعه استان در سکوت کامل است نسبت به رفتارهایی که اصلی‌ترین مانع توسعه رشت هستند یعنی افتراق و تفرقه‌افکنی میان گروه‌ها و جریان‌های مختلف سیاسی و غیرسیاسی و از بین بردن اعتماد و همبستگی اجتماعی. مگر نمایندگان لیست امید شورا خود را مدیون همان “تکرار” معروف (که امروز نقش ممنوع گوینده‌اش در پری از شش پر ستاره داوود منقش بر بنرهای نهادهای مذهبی مردم نهاد خودنمایی می‌کند) نمی‌دانند؟ مگر مسئولین مربوطه مثل مدیران استانی و معاون سیاسی استاندار، مسئول جلوگیری از تشنج‌زایی‌های این‌چنینی نیستند؟ آیا همه گروه‌های مجوز دار قانونی و احزاب رسمی کشور می‌توانند چنین بنرهایی را در سطح شهر نصب کنند و چنین همایش‌هایی را برگزار کنند؟ این نهادهای بی‌نام‌ونشان از کجا مجوز برنامه‌هایی این‌چنینی را می‌گیرند و به راحتی تبلیغشان می‌کنند؟ مگر نه آنکه تشکل‌های مردم‌نهاد مطابق قانون از فعالیت‌های سیاس منع شده‌اند؟ آیا یک تشکل مذهبی می‌تواند متولی یک سخنرانی و همایش صد در صد سیاسی باشد؟
اعضای محترم لیست امید شورای شهر و مجلس، استاندار توسعه‌گرای گیلان، معاون محترم سیاسی استانداری گیلان، سرپرست محترم فرمانداری رشت این سکوت شما به یاد من و هم‌نسلانم خواهد ماند. شاید یک روزی و در یکجایی این سکوت امروزتان را به یادتان آوردیم و از شما سؤال کردیم چطور مجوز این همایش را دادید؟ چطور مجوز چاپ و نصب این بنرها را در سطح شهر دادید؟ چرا در مقابل توهین‌های آشکار این بنرهای موهن موضع نگرفتید؟ چرا بین همه راه‌ها “سکوت” عارفانه را برگزیدید؟ اگر راهی جز سکوت نداشته و ندارید و”نمی‌گذارند” و “نمی‌شود” چه فرقی میان شما و مدیران آن مرد مبدع “بگم بگم” و حامیان زنبیل قرمزی‌اش هست؟ چرا در پست‌ها و پشت میزهای خود مانده‌اید؟ چرا میزهایتان را به افرادی شجاع‌تر و امیدآفرین‌تر نمی‌سپارید؟ سکوت همیشه راه خوبی نیست. مردم روزی پاسخ این سکوت‌های مرگبار را با سکوت پای صندوق‌ها خواهند داد و آن روز میدانید که دیگر راه برگشتی نیست.

برخی رسانه‌های معاند هم به قرار گرفتن سران فتنه در کنار گوگوش و ابی از خوانندگان لس آنجلیسی در داخل ستاره داود (نماد صهیونیسم) حمله کرده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مشکل استحاله طلبان ستاره داوود نیست.آنان از افشای ماهیت واقعی چهره هایی که داخل ستاره داوود قرار گرفته اند می ترسند.آنان از سخنران مراسم که هیچگاه در افشای همراهی چهره های اصلی استحاله طلبان با ضد انقلاب و مخالفان اسلام انقلابی تردید نکرده می ترسند.
در حاشیه