خبرنگار: ابوالفضل شکری
امام جمعه رودسر در گفتگو با 8دی:

مردم در ۹ دی مقابل اسلام آمریکایی ایستادند / سران فتنه باید در حصر بمانند

امام جمعه رودسر گفت: نهم دی‌ماه روز بصیرت امت اسلامی ما و روز دفاع جانانه ملت از اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بود لذا نباید این روز فراموش شود.

مردم در ۹ دی مقابل اسلام آمریکایی ایستادند / سران فتنه باید در حصر بمانند

تقی روحانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه ۸۸ اظهار داشت: مردم در این روز به صحنه آمدند و یک توطئه خطرناک دشمن را خنثی کردند.

وی افزود: نهم دی‌ماه روز بصیرت امت اسلامی ما و روز دفاع جانانه ملت از اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی بود لذا نباید این روز فراموش شود.

امام جمعه رودسر درباره حصر سران فتنه گفت: نظر من درباره حصر همان است که در شورای عالی امنیت ملی مصوبه شده است والان هم اگر قرار است اتفاقی درباره حصر صورت بگیرد باید از طریق همان شورا انجام شود.

روحانی ادامه داد: در این شورا صاحبان عقول حضور دارند و تشخیص می‌دهند که چگونه عمل کنند و اینکه یک عده‌ای سرخود بیایند و وعده‌هایی درباره این‌ها بدهند این‌ها برای ما ملاک نیست.

وی افزود: این‌ها امنیت کشور و نظام را هدف قرار داده بودند و شورای امنیت ملی وظیفه دارد در این زمینه با هوشیاری و تدبیر تصمیم بگیرند و در حال حاضر هم که تصمیم جدیدی در این خصوص گرفته نشده است.

امام جمعه رودسر اظهار کرد: نظر شخصی من این است که این‌ها میلیون‌ها دلار به نظام اسلامی ضرر زدند و به جای اینکه توبه کنند و به آغوش ملت برگردند بر عکس عمل کردند و به همین دلیل باید در حصر بمانند تا فتنه جدیدی راه‌اندازی نکنند.

وی در پایان تأکید کرد: این‌ها نیاز به محاکمه ندارند چون مشمول رأفت اسلامی شده‌اند و اگر محاکمه می‌شدند باید در همان روزهای اول اعدام می‌شدند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
سران فتنه باید بخاطر اینکه آگاهانه کشور را دچار آشوب کردند محاکمه شوند و به سزای اعمال خود برسند.خسارت های سران کودتای نافرجام سال88در ابعاد مختلف قابل بررسی است.کسانی که موضوع رفع حصر را دنبال می کنند از محاکمه سران فتنه و احتمال صدور احکام قضایی سنگین در مورد آنان نگرانند.شعار رفع حصر برای فراری دادن سران فتنه از دادگاه مطرح می شود.
در حاشیه