کشف ۴۱ کیلوگرم تریاک در” رشت”

ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ۴۱ کیلوگرم تریاک در رشت کشف کردند

کشف ۴۱ کیلوگرم تریاک در” رشت”

به گزارش ۸دی نیوز، سرهنگ “سیدرسول صمدی” رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی گیلان گفت: در پی بررسی اخبار مکتسبه مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی به هویت معلوم در امر تهیه وتوزیع موادمخدر در شهرستان رشت، مراتب در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از تعقیب و مراقبت و اقدامات پلیسی از صحت این موضوع و انتقال مقدار قابل توجهی تریاک توسط دو قاچاقچی کرمانی به منزل این فرد به منظور فروش مطلع شدند.

سرهنگ صمدی بیان داشت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ضمن اخذ مجوز از مقام قضایی با همکاری سربازان گمنام امام زمان ( عج) وارد منزل این متهم شده و هر سه قاچاقچی را در حین معامله دستگیر و ۴۱ کیلوگرم تریاک از آنان کشف کردند.

112

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، از مبارزه بی امان و شبانه روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان در حوزه مواد مخدر می باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه