خانم اشتون! شما را قدرتی نمیدانیم که بتوانید تهدید کنید

خانم اشتون اگر عاقل بودید از هشت سال دفاع ما در برابر دنیایی که به سرکردگی شیطان بزرگ بود عبرت میگرفتید و میدانستید که تهدیدات و تحریمهای شما ما را قدرتمند تر میکند.

خانم اشتون! شما را قدرتی نمیدانیم که بتوانید تهدید کنید

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و دانشگاه ۸دی نیوز ،بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ماسال به مناسبت ورود خانم اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به تهران جهت دیدار با وزیر امور خارجه کشورمان ، بیانیه ای صادر نمود که به شرح زیر میباشد:

                                                   بسم الله الرحمن الرحیم

خانم اشتون با نام خداشروع کردیم تا بدانید حامی ماخداوندیست که تمام دنیا هم توان مقابله با او را ندارند و وعده ی صادق داده که مستکبرین را به زیر آورد و مظلومان جهان را پشتیبانی میکند . همانگونه که واقعه طبس برایتان تجربه شد.
خانم اشتون نمیدانم چقدر با ایران آشنا هستید ،اما ما با حیله ها و لبخند های فریبنده ی غرب و امثا ل شما آشناییم . و بدانید ایران و ایرنی همانیست که سی و اندی سال پیش در مقابل شما ایستاد و نقشه های دیرینه یتان را نقش بر آب کرد ، ایرانی که حتی حریف یک روستایش هم نشدید ، از تنگستانی ها شکست خوردید و با حیله خود را بالا کشیدید ،نفت را ملی کردیم و در مقابل کشف حجابتان ایستادیم و ضربه ی آخر را در انقلابمان به شما زدیم .اما امیدتان را تحسین میکنم که هنوز امید دارید این مرز و بوم را از آن خود کنید ولی بدانید تهدیدات و تحریمهایتان پشیزی برایمان ارزش ندارد زیرا شما را قدرتی نمیدانیم که بتوانید ما را تهدید کنید اما اگر عاقل بودید از هشت سال دفاع ما در برابر دنیایی که به سرکردگی شیطان بزرگ بود عبرت میگرفتید و میدانستید که تهدیدات و تحریمهای شما ما را قدرتمند تر میکند و با مردم شریف ایران با عزت برخورد میکردید هر چند شما نمیدانید که ولایت در قلب مردمان ایران چه ها میکند.ما تمام حرفمان تمام پشتیبانی هایمان از کلام رهبرمان “امام خامنه ای “ست اما یک سوال ؟ شما که خود را در این حد باهوش میدانید چرا درس عبرت هایی که ملت ایران به شما میدهند را فراموش میکنید . حال به خیال خامتان از هشت سال دفاع مقدس و تسخیر لانه ی جاسوسی و عزل بنی صدر زمان مدیدی گذشته اما از۲۲ بهمن ها و فتنه ی سال ۸۸ و حماسه نهم دی و خرداد ۹۲ و… که زمانی نگذشته است، حداقل بخاطر آبروی خودتان هم که شده از اینها پند بگیرید و بدانید هر چند شما فراموش کارید اما ما تمام خون جوانهای این کشور را در یادمان نگه داشتیم ، تمام اشک فرزندان شهیدانمان را به خاطر سپرده ایم و خون دلهای مردمان غیور ایران را در تاریخ حفظ کرده ایم و میدانیم سلام گرگ بی طمع نیست .
خانم اشتون ما دانشجویان بیدار دانشگاه آزاد ماسال نیز به شما خوش آمد می گوییم، خوشامدید به کشور ایران ، کشور عزت افرین و نابود کننده ی دشمنان . کشور متمدن و تاریخ ساز ، کشور ولایت پذیر و حماسه ساز.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه