دادستان کل کشور:

عده‌ای ماموریت دارند دستگاه‌های منصوب رهبری را بکوبند

دادستان کل کشور خواستار تقویت روحیه بسیجی و انقلابی در دستگاه قضایی شد و گفت: باید با تلاش و همت بسیجی‌وار، روزبه‌روز به قوه قضائیه صددرصد انقلابی نزدیک شویم.

به گزارش ۸دی به نقل از روابط عمومی دادستانی کل کشور، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری در نشست معاونان عقیدتی سیاسی و جمعی از فرماندهان بسیج قوه قضائیه، با ‌اشاره به برخی هجمه‌ها و سخنان علیه دستگاه قضایی، گفت: کسانی با بزرگ‌بینی و دروغ‌های مخرب قصد دارند به دستگاه قضایی ضربه وارد کنند، عده‌ای هم ماموریت دارند دستگاه‌های منصوب رهبری را بکوبند.
منتظری تاکید کرد: شما ببینید رسانه‌های بیگانه چقدر دستگاه‌های منصوب رهبری را می‌کوبند و انواع و اقسام دروغ‌ها و تهمت‌ها را به این دستگاه‌ها از جمله قوه قضائیه نسبت می‌دهند؟
وی افزود: البته نمی‌گوییم در قوه قضائیه و دستگاه‌های دیگری که منصوب رهبری هستند ‌اشکال و ضعف نیست اما ببینیدکه چگونه این دستگاه‌ها را سیبل کرده و آماج حملات خود قرار داده‌اند.
دادستان کل کشور اظهار داشت: در چنین شرایطی وظیفه شما بسیجیان بسیار سنگین است و باید تلاش کنید هرچه قدر می‌توانید مجموعه دستگاه قضایی را به سمت انقلابی بودن سوق و روحیه بسیجی را توسعه دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه