پنج ورزشکار گیلانی در آستانه ورود به تیم ملی فوتبال ساحلی

مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان گفت: از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، ۱۸ بازیکن به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ، پنج بازیکن گیلانی هستند.

پنج ورزشکار گیلانی در آستانه ورود به تیم ملی فوتبال ساحلی

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در این خصوص گفت: از سوی کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، ۱۸ بازیکن به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدند که از این تعداد ، پنج بازیکن گیلانی هستند.

ˈمجتبی پوربخشˈ اذعان کرد: بر این اساس ˈ حسن عبداللهیˈ ، ˈ فرید بلوک باشیˈ ، ˈمحمد احمدزادهˈ ، ˈ شهریار مژدهˈ و ˈ علی علی گلیˈ از گیلان به اردوی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی ایران عوت شدند.

وی اظهار کرد : این پنج ورزشکار شایسته استان گیلان به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز بیستم اسفندماه جاری در اردوی جدید تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به مدت چهار روز در کمپ تیم های ملی در تهران برگزار می شود، حاضر شوند.

وی ادامه داد : خوشبختانه استان گیلان در رشته فوتیال ساحلی یکی از قطب های برتر کشور محسوب می شود و بازیکنان این تیم همواره نقش پررنگی در تیم ملی و موفقیت های این تیم دارند.

وی بیان کرد : امیدواریم که این پنج بازیکن گیلانی نیز بتوانند در اردوهای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران بدرخشند تا به عضویت این تیم درآیند و در رقابت های مختلف برای تیم ملی مثمرثمر باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه