مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان:

میکروب‌های انقلاب سال ۸۸ از قطار انقلاب پیاده شدند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: در سال ۸۸ قطار انقلاب اسلامی میکروب‌های سیاسی را در ایستگاه نفاق پیاده کرد.

میکروب‌های انقلاب سال ۸۸ از قطار انقلاب پیاده شدند

 

محمدصادق جعفری شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه اظهار داشت: نهمین روز دی‌ماه سال ۸۸ روزی بود که مردم معنی واژه بسیج را به نمایش گذاشتند.

وی تأکید کرد: ٩دی آینه برائت مردم از سران کفر، فتنه، نفاق و نشانه حرب مردم با ‌ هتاکان عاشورای حسینی بود، روزی که همه مردم بسیجی وار وارد مبارزه عملی شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: در نهم دی همه به میدان آمدند و سیلی محکمی به فتنه گران داخلی و خارجی زدند و محاسبات براندازان انقلاب را نقش بر آب کرد.

جعفری با اشاره به وقایع سال ۸۸ اظهار کرد: وقایعی که بعد از دهمین انتخابات ریاست جمهوری و در روزهای پس‌ازآن شاهد بودیم، خیانتی نابخشودنی از جانب افرادی غرب‌زده و مدعی قانون‌گرایی و مردم‌سالاری بود که دست به کودتا بر علیه اصل جمهوریت و اسلامیت این نظام الهی زدند.

وی ادامه داد: در سال ۸۸ قطار انقلاب اسلامی میکروب‌های سیاسی را در ایستگاه نفاق پیاده کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد لاهیجان افزود: حماسه ٩دی که فقط ۳ روز پس از جسارت به عاشورای حسینی و عزای اباعبدالله سراسر ایران را فرا گرفت و یک‌بار دیگر نشان داد که مردم ایران اسلامی فارغ از دسته‌بندی‌های سیاسی و مشکلات و کاستی‌ها، اما در پایبندی به اسلام، انقلاب و ولایت فقیه با هیچ‌کسی تعارف ندارند.

جعفری در پایان گفت: ٩دی هشتادوهشت روزی ماندگار در تاریخ انقلاب شد، این روز بار دیگر نشان داد مردم بیدار و هوشیارند و همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند فتنه خط قرمز انقلاب است و مردم هیچ‌وقت فتنه گران را آشتی نخواهند کرد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه