تهدید یکی از اعضای شورای شهر توسط نماینده گیلانی/ زیر سازی یک حزب برای انتخابات مجلس دهم در گیلان!

یکی از نمایندگان بدجور توان خود رو رو سنگر گذاشته و قصد داره هرطوری شده سنگر را حفظ کنه. او حتی یکی از اعضای شورا را تا آستانه تبعید به سرزمین دور دست تهدید کرد.

تهدید یکی از اعضای شورای شهر توسط نماینده گیلانی/ زیر سازی یک حزب برای انتخابات مجلس دهم در گیلان!

به گزارش ۸دی نیوز، پایگاه خبری تحلیلی احرار گیل در بسته شنیده های این هفته خود نوشت:

شنیده های این هفته ی ما کمی متفاوت تر از گذشته است. شنیده های داغ تر رو گذاشتیم برای بعد عید…… قصد داریم برای ایام عید یه مقدار، فقط یه مقدار آبروداری کنیم .باورت میشه؟! خب،  واسه همینه که مطالب ما باور نکردنی و جزء زیرخاکی های ماست! مثلاً همین مطلب و بگیر!

زیر سازی یک حزب برای انتخابات مجلس دهم در گیلان!

….گویند بسیاری از رفت و آمدهای اخیر به خیلی ها فایده میده ! برخی آمده اند تا برای برخی از رفتگان دل بسوزانند و برخی هم با برگزاری همایشهای نو بنیان! قصد دارند هرطوری شده رفتگان را برگردانند اگر چه از جنس مردگان باشند!!

اخه برخی ها وانمود می کنند که قادرند مرده زنده کنند مثل همین دکتری که قصد دارد تا انتخابات مجلس یازدهم  به هریک از مردگان سیاسی  یک عینک هدیه کند تا شاید برگردند و عینک قبلی رو عوض کنند! و به بینایی دست یابند!! متوجه منظور ما شدی؟ فعلاً…………….!!

من هر ۱۳ سهمیه گیلان رو میخام!

شنیدیم یکی از بزرگان دولت نشین گیل که صاحب حزب هم هست اخیراً  درمحفلی خودمانی گفته که من هر ۱۳ سهمیه گیلان رو میخوام …. انسان به این کم اشتهایی!!

یکی از پایتخت به من زنگ زدو گفت: چرا درطرفهای شما اینروزها مریض زیادشده؟!

گفتم: الحمدوالله اینجا نه وبایی آمده و نه از….. خبریه! چطور مگه؟!

گفت: آخه می بینم پشت سرهم از پایتخت یه دکتر به طرفهای شما سرازیر میشه، برف و باران و گرما و سرما نمی شناسه !!

تازه متوجه شدم منظورش چیه،

گفتم : این دکتر برای شفاه خودش به طرفهای ما سفر میکنه ! برای ملت شفا ء دهنده نیست!!

گفت : اگه شفاءدهنده نیست چرا به استاندار و فرمانداران نسخه می پیچید؟

گفتم چه نسخه ایی؟

گفت: اینکه باید از همه ی نخبگان برای بیماری خاص استفاده کنند و گرنه ……

گفتم: بعدتغییرات گسترده و شتابزده در گیلان؛  دیگه جایی برای توصیه این دکتر باقی نمانده تا ازنخبگان استفاده شود، مگر استفاده ابزاری !!

جولان فرماندار تازه نفس !!

آورده اند یکی از فرمانداران اصلاح طلب اعتدالگرای هاشمی نسب گیلان، اخیراً در یه شهرستانی بر علیه رسانه ها گردو خاک بلند کرده که اگه رسانه ها تولید نداشته باشند با او طرفند و …. کلی رسانه های این شهرستان و استان از این افاضات آقای فرماندار دلگیر شدند.

خانه مطبوعاتی ها هم که اکثرشان از این شهرستانند چون تازه برقدرت تکیه زدند و با حرف و حدیثهای فراوان فعلاً قادر به واکنش نیستند….… تا اینجا رو این هفته داشته باشید تا خبرهای جدید تولید بشه!! چون با این فرماندار بدون تولید نمی شه صحبت کرد!

انتخابات خانه مطبوعات گیلان از سوی ارشاد تایید شد!

ازدید اهل نظر چی؟!

هیس!  هیس!!

 جایی که ارشاد تایید بکنه تو توقع داری اهل ……..!

هیس !! هیس!!

اسراف ستیزی سیمای گیلان با رکورد شکستن نارگیل!

هفته قبل صدا و سیمای مرکز گیلان گیر داد به یه ورزشکار که چرا نارگیل میشکنه!! ببخشید با نارگیل رکورد میشکنه!

بعد از رییس استانی این سبک از ورزش خواست بیاد جواب بده که چرا با این زبان بسته ها این رفتار رو میکنن و در نهایت هم آیه و دلیل چاشنی کار خود کرد که بابا اینکار اسرافه!

فردا شب آقای مسئول آمد که نارگیل ها با پول ورزشکار خریداری شده و با پول بیت المال خریرداری نشده و اسراف نکرده و…. بعد اینها دوباره آمدند و گفتند بهرحال خرد که شده؟…. بعد آنها گفتند خرد شده ها به مصرف رسیده …. بعد اینها………… بعد آنها….

خب، بابا! آقایان صدا و سیمایی ها. اینهمه وقت مردم رو گرفتید و برنامه و گزارش و…. تولید کردید اگه هزینه های اینکارتون بدرستی برآورد بشه قیمت چند کامیون نارگیله که!! آنوقت اینها اسراف نیست؟ بازم از اینا داریم ها؟!  نمیخایم متهم بشیم به …!

تهدید یکی از اعضای شورای شهر توسط نماینده گیلانی

حدود نه ماه از انتخابات شوراهای اسلامی می گذرد هنوز یه شهردار از سنگر خارج نشده !.

دقیق نمی دانم، ولی گویا تا حال ۴ نفر از شورای سنگر برای شهردار شدن تاییدیه گرفتن و از موانع فرمانداری شهرستان هم عبور کردند ولی چه سود به دربسته استانداری برخورد کردند و برگشتند………!

می گویند تا حال چند بار اعضای شورای سنگر به همدیگر پرخاش کرده اند و حتی یک بار دست به یقه شدند و… می گویند یکی از نمایندگان بدجور توان خود رو رو سنگر گذاشته و قصد داره هرطوری شده سنگر را حفظ کنه. او حتی یکی از اعضای شورا را تا آستانه تبعید به سرزمین دور دست تهدید کرد. از دیگر عضو این شورا خواسته اگر تا ………………….!!!!

شنیدیم سرانجام یکی از ۳هم پیمان این نماینده، به تازگی ترک تازی کرد و خود توشه ی لازم برای سفری جدید مهیا ساخته! حال باید نشست و دید که آیا این  یکی که اتحاد سه نفره این نماینده ی پرجنب و جوش رو بهم ریخته به مراد می رسه یا چون سایر از سفر برگشتگان رو به دیار غربت می گذارد!!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه