عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مردم دیگر به آمار‌های اشتغال دولت اعتمادی ندارند؛ گوش مردم از آمار پُر است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیا ن اینکه مردم دیگر به آمارهایی که از سوی دولت مبنی بر ایجاد اشتغال در کشور ارائه می‌شود اعتمادی ندارند، گفت: گوش مردم از طرح چنین آمارهایی درباره اشتغال پر است.

مردم دیگر به آمار‌های اشتغال دولت اعتمادی ندارند؛ گوش مردم از آمار پُر است

به گزارش ۸دی؛ محمود شکری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: برنامه‌های ۵ ساله دولت برای مقابله با بیکاری و ایجاد اشتغال تاکنون راه به جایی نبرده بنابراین جو بی‌اعتمادی در مردم ایجاد شده تا آنجا که دیگر باوری نسبت به این آمارها ندارند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: بنده نیز به‌عنوان یکی از نمایندگان مجلس به این آمارهایی که هر از گاهی توسط دولت مبنی بر ایجاد فرصت‌های جدید شغلی اعلام می‌شود اعتمادی ندارم زیرا در مقام عمل، به‌هیچ عنوان شاهد حرکت مثبتی در این زمینه نبوده‌ایم.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با اشاره به حمایت‌های متعدد مجلس از دولت در این باره، ابراز داشت: مجلس تاکنون حمایت‌های متعددی از دولت برای رفع معضل بیکاری در کشور داشته اما متاسفانه عملاً چیز قابل توجه‌ای در این زمینه به دست نیامد.

وی با اشاره به طرح افزایش قیمت حامل‌های انرژی ابراز داشت: دولت اعلام کرده برای حل مشکل بیکاری باید قیمت حامل‌های انرژی و بنزین در کشور افزایش پیدا کند اما به عقیده بنده دولت باید عملکرد واقعی خود را در زمینه اشتغال ارائه دهد نه اینکه بازی جدیدی را شروع کند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس خاطرنشان کرد: امام جمعه تالش از بنده در مورد آمار ارائه شده دولت در خصوص ایجاد ۶۷۰ هزار شغل در کشور سئوال کردند و خواستار تعیین سهم شهرستان تالش در این خصوص بودند اما بنده با شرمندگی هیچ جوابی برای ارائه در این مورد نداشتم.

شکری با اشاره به اینکه گوش مردم از طرح چنین آمارهایی درباره اشتغال پر است گفت: از دولت انتظار می‌رود اگر واقعا کار مثبتی انجام نشده به‌صورت شفاف آمارها را ارائه دهد زیرا افزایش قیمت بنزین نه تنها چاره کار نیست بلکه به نوعی به مشکلات دامن می‌زند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ارائه تحلیل منطقی از سوی دولت افزود: مردم کشور ما، مردمی منطقی بوده و کشور و آینده خود را دوست دارند بنابراین از دولتی‌ها انتظار می‌رود اگر قصد واقعی کردن قیمت‌ها را دارند به جای بازی کردن با واژه‌هایی مانند اشتغال تحلیل منطقی از این طرح ارائه دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه