چرا برخی سعی در تغییر استاندار گیلان دارند/ ما هیچ تعهد و چک سفید امضایی به کسی نداده ایم

آقایان فکر می کنند کاری انجام داده اند و می بایست مطالباتی را نیز داشته باشند/بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی گیلان در حوزه مسائل سیاسی گیلان گم می شود/ بس است هر چه که ما ضرر کردیم.

چرا برخی سعی در تغییر استاندار گیلان دارند/ ما هیچ تعهد و چک سفید امضایی به کسی نداده ایم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل، دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سئوال که نظر شما در رابطه با تغییر استاندار گیلان چیست گفت : نمی دانم چرا بعضی ها تأکید دارند که این استاندار از گیلان برود .

وی با اشاره به این مطلب که  ما هیچ اصراری بر ماندن و یا رفتن اشخاص نداریم ابراز کرد : انتظار ما توسعه همه جانبه به گیلان است. بس است هر چه که ما ضرر کردیم و گیلان در تفکرات و اندیشه های سیاسی خود پیچیده شد. ما هیچ تعهد و چک سفید امضایی نیز به کسی نداده ایم .

این نماینده مجلس نهم در جواب سئوال مبنی بر اینکه آیا وانمود کردن برخی از افراد و گروه ها برای خواست عمومی در سطح استان برای تغییر مدیران ارشد و استاندار گیلان ، حق خواهی آنها نسبت به رئیس جمهور و دولت جدید می باشد تصریح کرد : آقایان فکر می کنند کاری انجام داده اند و می بایست مطالباتی را نیز داشته باشند ، اما من توجه آنهارا به توانمندی افراد جلب می کنم.

قربانی با تأکید بر این مطلب که نگذارید بدبختیهای گیلان در حوزه مسائل سیاسی گم بشود گفت : بسیاری از مشکلات معیشتی و اقتصادی گیلان در حوزه مسائل سیاسی گیلان گم می شود.

وی با اشاره به این مطلب که تغییر در بدنه دولت و مسئولین حق هر دولت جدیدی می باشد اظهار داشت : با تغییر دولتها ، تغییراتی در اجرای سیاستها و برنامه های آنها ، منطبق با تفکرات و اولویتهای رؤسای جمهور و دولتهای جدید ایجاد می شود. از جمله تغییر وزراء ، استانداران ، مدیران و فرمانداران .

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد : در تغییر استادارن نظرات دولت ، نظرات نماینده ولی فقیه در استان ، نظرات مجمع نمایندگان استان و انتظارات افکارعمومی منطقه لحاظ می شود و ما باور داریم با توجه به شعارهای دولت آقای روحانی مبتنی بر تدبیر ، این چهار مؤلفه که به آن اشاره شد ، قطعاً در تعیین استاندار لحاظ خواهد شد.

قربانی افزود : حال اگر بنا بر تغییر استاندار گیلان است ، انتظار ما بر این است که استانداری توانمند تر ، مقتدرتر و آگاه تر به مسائل استان گیلان برای ما تعیین بکنند.

وی با تأکید به این مطلب که گیلان از نظر بسیاری از ویژگیها نسبت به استانهای دیگر در رده های پایین کشوری قرار دارد گفت : گیلان با داشتن استعدادهای بالقوه و آدمهای بزرگ ، از نظر نرخ بهره وری ، بیکاری ، اقتصاد ، معیشت ، صنعت و تولیدات کشاورزی در رده های پایین کشور به سر می برد. این استان در فقر ، گرفتاری و بد بختی خود دست و پا می زند و جا دارد استان گیلان به سطح  بالاتری در کشور ارتقاع داده بشود و این نیاز به انسجام نیروهای استان و توجه ویژه دولت را دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علیرضا
سلام آقای قربانی شما که انقدر دلسوزید پس چرا انقدر با سعادتی مخالف و با تغییرش موافق بودید؟
در حاشیه