رئیس هیأت کشتی گیلان:

شهردار رشت به کشتی گیلان و رشت توجه ویژه داشته باشد

رئیس هیأت کشتی گیلان با اشاره به تلاش‌های ناموفقش برای تأسیس خانه کشتی گیلان گفت: از شهردار جدید تقاضا داریم تا توجه وافری به کشتی گیلان به‌ویژه شهر رشت داشته باشد.

شهردار رشت به کشتی گیلان و رشت توجه ویژه داشته باشد

به گزارش ۸دی، نقی هدایتی صبح امروز در حاشیه دیدار با علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان با شهردار رشت اظهار داشت: خدماتی که نصرتی، شهردار رشت در ساخت خانه کشتی در استان قزوین ارائه کرده قابل‌تقدیر است.

وی به‌جای خالی خانه کشتی در گیلان اشاره کرد و افزود: استان گیلان تنها استان در بین ۳۱ استان کشور است که از فقدان خانه کشتی رنج می‌برد.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان به مجموع خدمات ارائه‌شده به کشتی در دوره شهرداری خلیلی اشاره کرد و گفت: اقدامات قابل‌توجهی اعم از مشخص شدن زمین برای احداث خانه کشتی و ردیف‌های اعتباری انجام شد، اما متأسفانه با تغییراتی که صورت گرفت، مجدداً پیگیری‌ها در رابطه با خانه کشتی ابتر ماند.

هدایتی با بیان اینکه شهردار بعدی رشت پس از خلیلی تنها به یک‌رشته ورزشی اهمیت می‌داد، خاطرنشان کرد: به دلیل عدم استقبال شهردار سابق موضوع احداث خانه کشتی از سوی هیئت مورد پیگیری هم قرار نگرفت اما از شهردار جدید تقاضا داریم تا توجه وافری به کشتی گیلان به‌ویژه شهر رشت داشته باشد.

وی، علیرضا کرمی را از استعدادهای کشتی گیلان نام برد و گفت: با توجه به قولی که از کریمی گرفته‌شده، این ورزشکار نامی گیلان برای حضور در مسابقات ملی و جهانی از گیلان عازم خواهد شد.

رئیس هیئت کشتی استان گیلان با اعلام اینکه علیرضا کریمی با نام گیلان در مسابقات شرکت خواهد کرد، افزود: با توجه به اینکه زادگاه پهلوان علیرضا کریمی استان گیلان و منطقه اشکورات رودسر است، نامبرده برای حضور در رقابت‌های جهانی با نام گیلان حاضر می‌شود که امیدواریم گیلان را به ‌جایگاه رفیعش در کشتی برساند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه