ظهر امروز صورت گرفت؛

تجلیل فرمانده سپاه‌ قدس گیلان از “علیرضا کریمی” پهلوان گیلانی

فرمانده سپاه قدس گیلان از کشتی‌گیر و پهلوان گیلانی “علیرضا کریمی” تجلیل و تقدیر کرد.

تجلیل فرمانده سپاه‌ قدس گیلان از “علیرضا کریمی” پهلوان گیلانی

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان صبح امروز از کشتی‌گیر پهلوان تیم‌ملی ایران “علیرضا کریمی” که از رویارویی با حریفی از رژیم صهیونیستی خودداری کرده بود تجلیل کرد.

در این مراسم ضمن تجلیل از این پهلوان گیلانی، اقدام او را قدم برداشتن در مسیر آرمان‌های امام خمینی(ره) دانست و اظهار داشت: امام راحل نوزادان و کودکان در گهواره را سربازان و یاران خود معرفی کرده بود و امروز شاهد اقتدار آن کودکان در سنین جوانی هستیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) در روزهای پایانی عمر مبارکشان خاطرنشان کرد: امام راحل در روزهای پایانی عمرشان خطاب به مسئول نظام گفتند که این انقلاب نقطه شروع قیام امام زمان(عج) است.

وی با بیان اینکه به فرموده امام راحل نابودی رژیم صهیونیستی نشانه تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: این باعث خوشحالی است که امروز جوانی از خطه اشکورات گیلان بدون آن‌که امام خمینی(ره) و شهدا را دیده باشد، همان مسیر و اهداف را در پیش گرفته است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به اینکه علیرضا کریمی با گذشتن از خودش کاری دشوار و ارزشمند را به ثبت رساند ابراز داشت: من یقین دارم که روح امام خمینی(ره) و روح شهدا همراه او بوده و از این اقدام وی راضی و خوشنود هستند.

به گزارش تسنیم، مقام معظم رهبری در دیداری که با این پهلوان غیور گیلانی داشتند اقدام او را به اقدامات “پوریای ولی” تشبیه کردند و ابراز داشتند که با دیدن این عمل غیرتمندانه احساس عزت کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه