مدیر کل ورزش و جوانان گیلان:

کار علیرضا کریمی برای بازی نکردن مقابل بازیکن رژیم کودک‌کش برای کشور عزت آفرید

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان گفت: علیرضا کریمی با بازی نکردن مقابل بازیکن رژیم کودک‌کش صهیونیستی بار دیگر برای کشور عزت آفرید.

کار علیرضا کریمی برای بازی نکردن مقابل بازیکن رژیم کودک‌کش برای کشور عزت آفرید

به گزارش ۸دی، مسعود رهنما امروز در حاشیه دیدار علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد کشورمان با آیت‌الله قربانی در رشت، کریمی را فرزند گیلان خطاب کرد و اظهار داشت: جوانان در دوران طلایی دفاع مقدس جان خود را برای ایران اسلامی فدا می‌کردند و جان‌فشانی‌های آن‌ها برگرفته از پای منابر روحانیت و علمای اسلام است.

وی با بیان اینکه برخی از اقدامات ملت ایران همچون شهید حججی در اذهان باقی می‌ماند، افزود: ورزشکاران نیز از جمله افرادی هستند که همیشه برای ایران اسلامی نام‌آور بوده و پیوسته عزت آفریده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به نقش ورزش در زمان صلح و دوستی اشاره داشت و گفت: ورزش در زمان صلح وسیله‌ای هست که ما بتوانیم اهداف جمهوری اسلامی را به دنیا اعلام کنیم.

وی با اشاره به عزت‌آفرینی علیرضا کریمی، ملی‌پوش کشتی آزاد ایران و حاضر نشدن در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل خاطرنشان کرد: پهلوان سرزمین گیلان در مقابل حریف روس خود باخت تا حاضر نباشد در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی وارد یک میدان شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به تکرار حاضر نشدن کریمی در مقابل ملی‌پوش رژیم صهیونیستی بیان کرد: علیرضا کریمی استادی برای همه شاگردان خود در ورزش شده است و ما افتخار می‌کنیم که بار دیگر یکی از گیلانیان برای کشور عزت آفریده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه