نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی:

آستارا در حوزه آب و فاضلاب مشکل دارد

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما در حوزه آب و فاضلاب مشکل داشتیم و داریم اظهار کرد: در برنامه توسعه پنجم دو سد لاستیکی داشتیم که یکی بر روی رودخانه ملاهادی و یکی در رودخانه چلوند قرار دارد و پرونده برنامه توسعه پنجم بسته‌شده است.

آستارا در حوزه آب و فاضلاب مشکل دارد

به گزارش ۸دی؛ به نقل از خبرگزاری فارس، ولی داداشی امروز در نشست خبری بابیان اینکه ما در حوزه آب و فاضلاب مشکل داشتیم و داریم اظهار کرد: در برنامه توسعه پنجم دو سد لاستیکی برای آستارا در نظر گرفته شد که یکی بر روی رودخانه ملاهادی و یکی در رودخانه چلوند قرار دارد.

وی بابیان اینکه با رایزنی‌های انجام‌گرفته یک سد لاستیکی را برای رودخانه ملاهادی گرفتیم افزود: این سد ظرفیت یک‌میلیون و پانصد هزار مترمکعب آب را دارد و درواقع سد لاستیکی کاربرد آن اصالتاً برای کشاورزی است اما برای آب شرب هم می‌توان استفاده کرد.

 نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: ۷۰ درصد الی ۸۰ درصد آب شرب منطقه و روستاهایی مثل ویرمونی، عباس‌آباد، انباران تاکان رود و دربند را به امید خدا تأمین خواهد کرد.

داداشی بابیان اینکه من امیدوارم این پروژه تا ۱۸ الی ۲۰ دی آماده شود خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند و در برنامه توسعه پنجم که پرونده آن بسته‌شده دو سد لاستیکی داشتیم زیرا هیچ‌کدام از سدهای لاستیکی در سال‌های گذشته اقدام جدی و عملیاتی انجام نگرفت.

وی بابیان اینکه دستور یک سد را خارج از برنامه گرفتیم بیان کرد: با رایزنی‌هایی که انجام دادم یک سد را خارج از برنامه توسعه گرفتیم و وزیر وقت چیت چیان و معاونین ایشان مساعدت کردند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه