ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان

استقلال تهران در هفته شانزدهم میزبان عامل کناره گیری پرسپولیس از جام حذفی است.

ترکیب احتمالی استقلال برابر صنعت نفت آبادان

استقلال پس از صعود به نیمه نهایی جام حذفی فردا رقابت‌های نیم فصل دوم را در ورزشگاه آزادی آغاز می‌کند. آبی‌ها که اردوی خارج از تهران نداشتند طی این مدت برنامه‌هایشان را در کمپ جدید دنبال کردند و از ساعت ۱۶:۲۵ فردا برابر صنعت نفت آبادان قرار می‌گیرند.

صنعت نفت هم مانند استقلال راهی نیمه نهایی جام حذفی شده، آنها در یک چهارم نهایی با ضربات پنالتی از سد پرسپولیس گذشتند و سرمربی این تیم که قراردادش را یک طرفه فسخ کرده بود برنامه ویژه‌ای برای رویارویی با شاگردان وینفرد شفر در سر دارد. سرمربی آلمانی هم در مقابل با سه تغییر در این بازی حاضر می‌شود.

استقلال در این بازی تمامی بازیکنانش را در اختیار دارد و می‌تواند از بهنام برزای و محسن کریمی در ترکیب استفاده کند.

وینفرد شفر با حضور سیدمهدی رحمتی در جام حذفی مجددا به حسین حسینی اعتماد می‌کند و این سنگربان جوان از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد. خط دفاعی استقلال از امید نورافکن، سیدمجید حسینی، روزبه چشمی و وریا غفوری تشکیل می‌شود.

در خط میانی یک تغییر ایجاد می‌شود. شفر قصد دارد امید ابراهیمی در این بازی نیمکت نشین باشد و فرشید باقری بازی کند. سرور جپاروف، داریوش شجاعیان و فرشید اسماعیلی در کنار باقری قرار دارند و کمربند میانی را تشکیل می‌دهند.

با توجه به حواشی پیش آمده برای مهدی قائدی و آمادگی بالای محسن کریمی در تمرینات سرمربی آلمانی کریمی را در ترکیب اصلی در کنار علی قربانی روانه میدان می‌کند.

بنابراین ترکیب احتمالی استقلال در بازی برابر صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

حسین حسینی، وریا غفوری، مجید حسینی، روزبه چشمی، امید نورافکن، فرشید باقری، سرورجپاروف، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، فرشید اسماعیلی و علی قربانی

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه