نماینده تالش بزرگ در گفتگو با 8دی:

پیگیر احداث کارخانه پتروشیمی در تالش هستم / ۴۰ درصد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی تالش فعال هستند

نماینده تالش بزرگ گفت: در بحث احداث کارخانه پتروشیمی در منطقه، پیگیری‌هایی در حال انجام است و به دنبال کسب موافقت از سازمان محیط زیست هستیم.

پیگیر احداث کارخانه پتروشیمی در تالش هستم / ۴۰ درصد واحدهای تولیدی شهرک صنعتی تالش فعال هستند

محمودی شکری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های تالش، رضوانشهر و ماسال اظهار داشت: در ماسال از مجموع ۲۳ واحد تولیدی تقریباً ۴ واحد فعال است و در رضوانشهر بالای ۵۰ درصد از واحدها و در تالش حدود ۴۰ درصد واحدها فعال هستند.

وی با بیان اینکه با تسهیلات مصوب وضعیت کلی واحدهای تولیدی رو به رشد است افزود: با توجه به اینکه از بنیاد برکت بازدیدهایی از شهرک‌های صنعتی شده است امیدواری‌هایی درباره بهبود وضعیت شهرک‌های صنعتی به وجود آمده است.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی درباره مباحث گردشگری این شهرستان‌ها گفت: یکی از امور زودبازده در اشتغال‌زایی، بحث گردشگری است که باید طرح‌ها به بخش خصوص و تعاونی واگذار شود تا بتوانیم از این بخش نتیجه بگیریم.

شکری با بیان اینکه اگر در واگذاری صنایع چوب اسالم به تعاونی توسعه عمران موفق شویم اشتغال خوبی در این بخش ایجاد خواهد شد اظهار کرد: در بحث آبزیان در سواحل دریا ظرفیت خوبی داریم و استقبال سرمایه‌گذاران هم خوب بوده است و روند در این بخش رو به رشد و خیلی خوب است.

وی تأکید کرد: در بحث احداث کارخانه پتروشیمی در منطقه پیگیری‌هایی در حال انجام است و به دنبال کسب موافقت از سازمان محیط‌زیست هستیم که اگر این کار انجام شود در بحث اشتغال کارهای خوبی انجام خواهد گرفت.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه