شیطنت ۴ بازیکن پرسپولیس دلیل برکناری خوردبین؟

برکناری محمود خوردبین از سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس نمی‌تواند با اتفاقات رخ‌داده در دبی بی‌ارتباط باشد.

شیطنت ۴ بازیکن پرسپولیس دلیل برکناری خوردبین؟

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، محمود خوردبین در حالی از سرپرستی پرسپولیس برکنار شد که خودش هم از این قضیه باخبر نبود چه برسد به بازیکنان این تیم که امروز (شنبه) با شنیدن این خبر شوکه شدند، با این حال این اتفاق چندان هم نمی‌توانست غیرمنتظره باشد چرا که قضیه تغییر سرپرستی پرسپولیس از چند ماه پیش کلید خورده بود.

در اردوی پرسپولیس دو شب قبل از بازی این تیم با الاهلی در دبی در لیگ قهرمانان آسیا اتفاقاتی رخ داد و ترک هتل توسط ۴ بازیکن به‌همراه یک بازیگر سینما از محل اقامت سرخپوشان اتفاقات حاشیه‌ای زیادی برای این تیم رقم زد. در همان مقطع اشاره کردیم که ممکن است این اتفاق در پرسپولیس قربانی بگیرد از این جهت که حراست وزارت ورزش وارد ماجرا شده است.

اتفاقات حاشیه‌ای اخیر پرسپولیس قربانی می‌گیرد؟

به‌نظر می‌آید تغییرات صورت‌گرفته در پست سرپرستی تیم پرسپولیس نمی‌تواند چندان با موضوع اشاره‌شده بی‌ربط باشد. به هر حال در حواشی رخ‌داده در دبی محمود خوردبین به‌عنوان سرپرست مقصر بود و حالا شاید او قربانی شیطنت ۴ بازیکن پرسپولیس شده باشد. مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و گادوین منشا نفراتی بودند که دو شب قبل از بازی پرسپولیس با الاهلی اردوی تیم‌شان را ترک کرده نیمه‌شب برگشتند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه