با حضور جمعی از اکران کنندگان عمار؛

نشست اکران‌کنندگان “جشنواره فیلم عمار” در صومعه سرا برگزار شد

سومین نشست اکران کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار با حضور جمعی از اکران کنندگان در شهرستان صومعه سرا برگزار شد.

نشست اکران‌کنندگان “جشنواره فیلم عمار” در صومعه سرا برگزار شد

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، سید رسول منفرد عصر پنجشنبه در نشست اکران‌کنندگان جشنواره مردمی عمار در این شهرستان اظهار داشت: تهاجم‌هایی برعلیه انقلاب اسلامی صورت می‌گیرد که این انقلاب را نیازمند یک سری برنامه‌های فرهنگی کرده است.

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مردمی عمار کشور با بیان اینکه هدف ما از این جشنواره‌ها مقابله با تهاجمات فرهنگی است گفت: اکثر این تهاجم‌ها فرهنگ کشور ما را نشانه گرفته است و سعی ما هم این است که در زمینه فرهنگی، عکس العمل نشان داده و با این تهاجم‌های غیرفرهنگی مقابله کنیم.

وی با تاکید بر اینکه تمام سعی ما در این است که در این جشنواره‌ها نقاط قوت خود را نشان داده و به مردم امید تزریق کنیم افزود: فیلم‌های جشنواره عمار نیز از جنس مردمی و اجتماعی است و واقعیت‌های تاریخی و امروز را به مردم نشان می‌دهد و داشته‌های کشورمان را اثبات می‌کند.

منفرد با اشاره به اینکه اکران فیلم‌هایی از جنس مردم و اقتصاد مقاومتی می‌تواند در برخی از موارد الگوی جوانان در جستجوی کار باشد گفت: درست است که در کشور برخی از آقازاده‌ها جایگاه برخی از جوانان تحصیلکرده و نخبه را اشغال کرده‌اند اما نباید جوانان ما توانایی‌های خود را دست کم بگیرند.

وی افزود: هدف جشنوار فیلم مردمی عمار فقط پخش فیلم نیست بلکه حل مشکلاتی که در جامعه ایران وجود دارد می‌تواند یکی از مهمترین اهداف این جشنواره باشد و پیشنهاد بنده به اکران‌کنندگان این جشنواره این است که فیلم‌های “کارخانه جهان و با صبر زندگی” را در جهت ارزیابی مسائل جامعه و شروع کار خود مکرر تماشا کنند.

در ادامه این نشست سید محمد جواد جعفری اظهار داشت: با توجه به اینکه از آغاز به کار اکران کنندگان جشنواره مردمی عمار ۳ سال می‌گذرد این جشنواره توانسته تاکنون بیش از ۲۰ هزار مخاطب را در صومعه سرا جذب کند.

دبیر اجرایی جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان صومعه سرا با بیان اینکه رویکرد این جشنواره امسال با جذب ۵۰ هزار مخاطب است گفت: فیلم سینمایی “فیلشاه” اثری کاملا ایرانی کاری از هادی محمدیان بهمن ماه امسال در صومعه سرا اکران می‌شود.

وی به سومین نشست اکران‌کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار در صومعه سرا اشاره کرد و ابراز داشت: صومعه سرا رده دوم در جشنواره مردمی فیلم عمار در کشور را دارا است که ۳۰ اکران کننده فعال در شهرستان دارد.

به گزارش تسنیم، در پایان این نشست جمعی از اکران‌کنندگان حاضر در جلسه، انتقادات و پیشنهادات خود را در زمینه پخش فیلم و جشنواره مردمی فیلم عمار بیان کردند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه