خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار لنگرود:

آب منطقه‌ای در لایروبی انهار به شهرداری لنگرود کمک کند

شهردار لنگرود با بیان اینکه آب منطقه‌ای یک سازمان ضعیف نیست تأکید کرد: این نهاد هم باید برای پیشگیری از وقوع سیل در لایروبی انهار به شهرداری لنگرود کمک کند.

آب منطقه‌ای در لایروبی انهار به شهرداری لنگرود کمک کند

به گزارش ۸دی، سید مهدی رجایی شهردار لنگرود در جلسه بحران شهرستان اظهار داشت: به مناسبت پنج دی‌ماه روز ایمنی در برابر زلزله و بلایای طبیعی مانور به زودی برگزار خواهد شد

وی افزود: برنامه این مانور به این شکل است که مردم در خصوص خدمات در شرایط بحرانی دلگرمی داشته باشند.

شهردار لنگرود گفت: در ایران و بسیاری از کشور امکانات پس از بحران کمی وجود دارد لذا باید با آموزش سعی کنیم خسارات زلزله و بلایای طبیعی را کم کنیم.

رجایی ادامه داد: متأسفانه در زلزله اخیر با توجه به مشکلات ارتباطی به وجود آمده و نداشتن بی‌سیم توسط مسئولان ستاد بحران امکان ارتباط بین آن‌ها را ناممکن کرده بود.

وی با تأکید بر اینکه قبل از وقوع بحران مباحث آموزشی در آموزش‌وپرورش و بهزیستی پیگیری شود اظهار کرد: همان‌طور که آموزش‌وپرورش با تثبیت فرهنگ بستن کمربند ثابت کرد که می‌توان در حوزه آموزش اقدامات خوبی انجام داد در بحث زلزله هم باید در این خصوص از این نهاد کمک گرفت.

شهردار لنگرود افزود: ما برای پیشگیری از وقوع سیل و کاهش خسارات احتمالی لایروبی انهار را شروع کرده است و حتی در برخی نقاط لایروبی را در خارج از منطقه شهر هم انجام داده‌ایم و لازم است آب منطقه‌ای هم در این مناطق به ما کمک کند.

رجایی با بیان اینکه آب منطقه سازمان ضعیف و نیازمندی نیست گفت: لازم است آب منطقه‌ای هم در بحث لایروبی اقدام و به شهرداری کمک کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه