خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار چاف و چمخاله در گفتگو با 8دی:

۹۰ درصد املاک و اراضی شهر چاف و چمخاله سند مالکیت ندارند / سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری شهر

شهردار چاف و چمخاله با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم ما بحث حل‌وفصل مشکل سندهای مردم است گفت: ۹۰ درصد املاک و اراضی شهر چاف و چمخاله فاقد سند مالکیت هستند.

۹۰ درصد املاک و اراضی شهر چاف و چمخاله سند مالکیت ندارند / سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی در حوزه گردشگری شهر

کمیل لاهوتی در گفتگو با خبرنگار ۸دی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری چاف و چمخاله اظهار داشت: ما بلافاصله پس از ورود به شهرداری تلاش کردیم بدنه شهرداری را برای سرمایه‌گذاری و انجام پروژه‌های عمرانی آماده کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات شهرداری چاف و چمخاله وسعت زیاد این شهر است که از این لحاظ سه برابر شهر لنگرود وسعت دارد لذا خدمات‌دهی به مناطق را دچار مشکل کرده است و پراکندگی جمعیتی هم مازاد بر علت می‌شود.

شهردار چاف و چمخاله ادامه داد: استقبال زیادی از سرمایه‌گذاری در این شهر انجام شده است که بیشتر شامل پروژه‌های گردشگری بوده و هم‌اکنون بالای ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری هم‌اکنون در شهر در حال انجام است.

لاهوتی با بیان اینکه یکی از مشکلات مهم ما بحث حل‌وفصل مشکل سندهای مردم است اظهار کرد: ۹۰ درصد املاک و اراضی شهر چاف و چمخاله فاقد سند مالکیت هستند.

وی از فرماندار لنگرود و نماینده این شهرستان و دیگر مسئولان ذی‌ربط خواست در زمینه سند دار کردن زمین‌های شهر چاف و چمخاله کمک کنند.

شهردار چاف و چمخاله ضمن بر شمردن برخی پروژه‌های فعال این شهر ادامه داد: ۱۰ پروژه بزرگ برای شهر تعریف شده است و برخی از این پروژه‌ها اجرایی شده است که یکی از آن‌ها پارک توسکاست که برای اجرای آن ۱۳ هکتار زمین را از منابع طبیعی گرفته‌ایم و هم‌اکنون کار مطالعاتی خیابان توسکا و پارک توسکا را آغاز کرده‌ایم.
لاهوتی اجرای طرح سالم‌سازی چاف، روشنایی ساحل و احداث برج نوری در مناطق ساحلی، ۳۰ هزار مترمربع آسفالت و … را از دیگر پروژه‌های فعال شهر چاف و چمخاله عنوان کرد و گفت: حدود یک میلیارد تومان از محل کمیته برنامه‌ریزی به شهرداری چاف و چمخاله تصویب شده است که امیدواریم درصد بالایی تخصیص پیدا کند.

وی در پایان اظهار داشت: بودجه فعلی شهرداری حدود ۶ میلیارد تومان است که اگر محقق شود سال آینده تلاش می‌کنیم که این میزان افزایش پیدا کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه