بانک ایده منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد

در راستای جمع آوری ایده های ناب و نوآورانه شهروندان برای بهبود فعالیت و خدمات و نیز توسعه خدمات منطقه سامانه بانک ایده منطقه آزاد انزلی راه اندازی و پیاده سازی گردید.

بانک ایده منطقه آزاد انزلی راه اندازی شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، در راستای جمع آوری ایده های ناب و نوآورانه شهروندان برای بهبود فعالیت و خدمات و نیز توسعه خدمات منطقه سامانه بانک ایده منطقه آزاد انزلی راه اندازی و پیاده سازی گردید.

مهدی گلدوست رئیس اداره فناوری اطلاعات سازمان منطقه آزاد انزلی افزود: در این سامانه امکان ثبت و ارسال ایده ها برای شهروندان فراهم گردیده و مقرر است سامانه مذکور فضایی برای پذیرش و در صورت امکان اجرایی شدن ایده ها باشد.

دبیر نظام پیشنهادات سازمان منطقه آزاد انزلی با بیان اینکه ایده های مطرح شده باید دارای قابلیت تحقق و اجرا باشند گفت: علاوه براین ایده های پیشنهادی باید جزء مسئولیتهای سازمان در حوزه های مختلف از قبیل اقتصادی و سرمایه گذاری، فرهنگی، گردشگری، اجتماعی، فنی و عمران، شهرسازی، خدمات شهری و . . . باشد.

وی اضافه نمود: استفاده از خرد جمعی، توسعه خلاقیت ها، ایجاد بستر مناسب جهت دستیابی به طرح ها و ایده های نوین و حرکت بسوی بهبود مستمر از اهداف راه اندازی بانک ایده می باشد.

گلدوست افزود: راه اندازی بانک ایده سازمان در راستای تکمیل راه اندازی نظام جامع پیشنهادات سازمان می باشد که دو ماه قبل پیاده سازی گردید.

شهروندان می توانند از طریق پورتال سازمان با آدرس www.anzalifz.ir به سامانه بانک ایده دسترسی داشته و نسبت به ثبت ایده های خود اقدام نمایند.

untitled

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه