کارشناس حوزه رسانه در سنگر رشت مطرح کرد؛

مدیریت انقلابی “تهرانی مقدم”‌ها، صنعت کشور را احیا خواهد کرد / ژاپن پنجمین تولیدکننده فیلم‌های مستهجن

یک کارشناس حوزه رسانه گفت: صنعت اتومبیل توسط مدیران اشرافی مدیریت می‌شود درحالی‌که اگر این صنعت مانند صنعت موشکی در دستان بزرگانی مانند شهید حسن تهرانی مقدم بود امروز در صنعت اتومبیل هم در رتبه‌های اول دنیا قرار داشتیم.

مدیریت انقلابی “تهرانی مقدم”‌ها، صنعت کشور را احیا خواهد کرد / ژاپن پنجمین تولیدکننده فیلم‌های مستهجن

به گزارش ۸دی، جلسه ارتقای سواد فضای مجازی، بعد از نماز مغرب و عشا، در مسجد جامع سنگر برگزار شد.

در این جلسه که به همت موالی مسجد جامع و دفتر سراج شهرستان سنگر برگزار شد، مهندس الیاس ملکی معاف از کارشناسان حوزه رسانه و سردبیر هفته نامه «راه ۵۷» ضمن اشاره به سیطره رسانه‌ای غرب بر اذهان جوامع بشری اظهار داشت: استکبار جهانی به دنبال مرعوب کردن جوانان ایرانی است و با استفاده از رسانه در تلاش است جوانان ما غرب را مانند بهشت تصور کنند!

وی در جمع نوجوانان سنگری ادامه داد: یکی از اصلی‌ترین اهداف غرب در رسانه‌ها “ایجاد یاس و خودباختگی” در بین جوانان است.

ملکی در پاسخ به سؤال یکی از حاضرین در جلسه در مورد علت پیشرفت کند ایران در صنعت اتومبیل گفت: صنعت اتومبیل توسط مدیران اشرافی مدیریت می‌شود درحالی‌که اگر این صنعت مانند صنعت موشکی در دستان بزرگانی مانند شهید حسن تهرانی مقدم بود امروز در صنعت اتومبیل هم در رتبه‌های اول دنیا قرار داشتیم.

وی ادامه داد: شهید حسن تهرانی مقدم وقتی به روس‌ها گفت می‌خواهیم مشابه موشک‌های فوق پیشرفته روسی را بسازیم با تمسخر روس‌ها مواجه شد. ایشان ۲ فروند از این موشک‌ها را به ایران آورد و با کمک همکارانش شروع به مهندسی معکوس کرد. موشکی با بیش از ۳۰ هزار قطعه را باز کرد و هر گروه از قطعات را به گروهی سپرد تا در داخل ایران ساخته شود.
ملکی افزود: همان زمان برخی از متخصصین می‌گفتند این بحث نه منطقی است و نه شدنی. اما سردار حسن تهرانی مقدم توانست باروحیه‌ی انقلابی و توکل برخدا و توسل به امام رضا ع موشک‌های پیشرفته‌تر از نمونه روسی طراحی و بسازد.

سردبیر هفته نامه «راه ۵۷» در ادامه ضمن تشریح فن‌های جنگ روانی در رسانه‌ها و شیوه‌های تأثیر رسانه‌ها بر مخاطب گفت: آمریکایی‌هایی که ۵۰ سال قبل دروغ بزرگ “قدم زدن بر کره ماه” را به میلیاردها انسان گفته‌اند و هنوز هم آن را تکرار می‌کنند، امروز با شیوه‌های حرفه‌ای‌تری درحالی‌که تخریب وجهه جمهوری اسلامی، اسلام هراسی و تهاجم فرهنگی علیه جوانان هستند.

دبیر سازمان فضای مجازی سراج در شهرستان ماسال ادامه داد: آمارهای دروغی در تلگرام و رسانه‌ها منتشر می‌کنند تا جوانان ایرانی را مرعوب خود کنند و حس “خودباختگی” در جوانان ایجاد کنند و اجازه ندهند “حججی” ها ظهور و بروز کنند.

این کارشناس حوزه رسانه گفت: به‌عنوان مثال اکثر جوانان تصوری که از “ژاپن” دارند یک کشور آرام، با مردمانی بافرهنگ و باهوش “ایکیوسانی” است درحالی‌که کشور ژاپن، پنجمین کشور تولیدکننده ویدئوهای مستهجن و سومین کشور در درآمد صنعت پورن است!

وی ادامه داد: البته پیشرفت ژاپنی‌ها در تکنولوژی را نفی نمی‌کنیم ولی این پیشرفت هم حاصل تلاش و کوشش مردم این کشور بوده و “کار” نزد مردم این کشور از ارزش بالایی برخوردار است اما افراط در کار، معضلات زیادی در این کشور ایجاد کرده است.

ملکی با اشاره به آمار بالای فساد جنسی در ژاپن ادامه داد: این کشور در میزان خودکشی هم طبق بعضی از آمارها رتبه ۷ دنیا را به خود اختصاص داده است.

سردبیر هفته نامه راه ۵۷ در پایان گفت: پدران و مادران باید پیگیر آموزش مباحث سواد فضای مجازی به خود و فرزندان خود باشند تا بتوانند از آسیب‌های فضای مجازی در امان بوده و از فرصت‌های این فضا استفاده کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه