صبح امروز؛

خریداران مجتمع آدینه رشت باز هم تجمع کردند / تصاویر

خریداران مجتمع آدینه رشت صببح امروز بار دیگر در اعتراض به تأخیر در واگذاری واحدهای خریداری شده خود تجمع کردند.

خریداران مجتمع آدینه رشت باز هم تجمع کردند / تصاویر

به گزارش ۸دی، تعداد زیادی از خریداران مجتمع آدینه رشت صببح امروز بار دیگر در اعتراض به تأخیر در واگذاری واحدهای خریداری شده خود در مقابل ساختمان نیمه‌تمام این مجتمع در رشت تجمع کردند.

تجمع‌کنندگان ضمن قرائت بیانیه‌ای خواستار تسریع در عملیات ساخت مجتمع شدند. همچنین تعدادی از تجمع کنندگان بنرنوشته‌هایی از آیات قرآن کریم و بیانات رهبر معظم انقلاب به دست داشتند و خواستار توجه مسئولان به وضعیت بلاتکلیف خود شدند.

سرانجام، تجمع‌کنندگان در سالن آمفی تئاتر مصلای نماز جمعه رشت در جنب مجتمع آدینه نشستی برگزار کردند و به رایزنی و گفتگو با محمد فلاح شجاعی مسئول دفتر آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت پرداختند و تجمع خاتمه پیدا کرد.

گفتنی است پنجم مهر سال جاری نیز خریداران مجتمع آدینه مقابل این ساختمان در میدان مصلی شهر رشت تجمع کرده بودند که با حضور محمد فلاح شجاعی مسئول دفتر آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت و مذاکره به تجمع کنندگان این تجمع خاتمه پیدا کرد.

در این تجمع محمد فلاح شجاعی در این تجمع گفته بود: تجمع کنندگان در این ماجرا محق هستند و شخص آیت الله قربانی پیگیر این موضوع است

وی افزود: تاکنون چند پیمانکار برای این پروژه تعیین شده است و پیمانکار فعلی برای اتمام پروژه یک برنامه زمان بندی شده تعیین کرده است و ما امیدواریم بتوانیم در این برنامه کار را به اتمام برسانیم.

۲۳ آبان ماه گذشته نیز خریداران مجتمع تجاری آدینه مقابل ساختمان دادسرای عمومی و انقلاب رشت تجمع کرده بودند که با واکنش دادستان گیلان مواجه شد.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی‌نیا دادستان عمومی و انقلاب رشت با اعلام این خبر گفت: تعدادی از افرادی که واحدهای مجتمع تجاری آدینه در شهر رشت را پیش خرید کرده بودند چند روز قبل تجمعی مسالمت آمیز در اعتراض به دیرکرد تحویل واحدهای خود داشتند که با نمایندگان آنان صحبت کردیم و پیگیر موضوع آنان خواهیم بود.

وی افزود: تحویل واحدهای این مجتمع حدود سه سال به تأخیر افتاده است که امیدواریم در اسرع وقت این مشکل رفع شود.

این خبر تکمیل می شود …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
محمدی رضوی
چرا کسی پیگیری نمی کند با دم شما گرم که جرات دارید این خبرا رو بزنید
ناشناس
چندنکته و پیشنهاد: 1-آقای فلاح مسئولیت حقوقی در قبال خریداران ندارد. آیت اله قربانی که(با شخصیت حقوقی اش) طرف قرارداد خریداران است رسما شخصی را بعنوان نماینده و وکیل قانونی خود به خریداران معرفی کند 2-برای تحویل غرفه ها، زمانبندی کوتاه مدتی تعیین و با نمایندگان خریداران کتبا توافق شود و موافقت نامه مربوطه منتشر گردد. 3-باید کار ساخت مجتمع تا حدی که مکان و...اجازه می دهد با حداکثر توان دنبال شود و خریدارن فعالیت پیمانکار را که طرف قرارداد با فروشنده است ببینند.(صرفا تعیین زمانبندی برای تحویل کافی نیست) 4-خریداران علی القائده تاکنون به تعهد خود مطابق قرارداد پیش فروش عمل کرده اند؛ اکنون فقط یک کلمه از فروشنده پذیرفتنی است و تحویل واحدها و انتقال سند در دفترخانه است
در حاشیه