نماینده مردم شهرستان آستارا خواستار شد

پاسخگویی مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی به متقاضیان مسکن مهر آستارا / مدیران نالایق از بدنه مدیریتی کنار گذاشته شوند

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامیگفت: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل عدم نظارت یکی از عوامل تخلفات مسکن مهر بوده و باید به مردم مستضعف و متقاضی مسکن مهر پاسخگو باشد.

پاسخگویی مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی به متقاضیان مسکن مهر آستارا / مدیران نالایق از بدنه مدیریتی کنار گذاشته شوند

به گزارش ۸دی؛ ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به اینکه با جدیت تمام پیگیر مصائب، مسائل و مشکلات مسکن مهر این شهرستان هستم، اظهار کرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظارت بر مساکن مهر استان گیلان کوتاهی کرده است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان لیاقت مدیریت ندارد و این موضوع را بارها با وزیر مربوطه در میان گذاشته‌ام، تصریح کرد: مدیران ناکارآمد و نالایق باید از بدنه مدیریتی کشور کنار گذاشته شوند.

وی با بیان اینکه مردم مستعضف و کم‌درآمد شهرستان آستارا جهت سرمایه‌گذاری در مسکن مهر این شهرستان، فرش زیر پای خود را فروخته‌اند، خاطرنشان کرد: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل عدم نظارت یکی از عوامل تخلفات مسکن مهر بوده و باید به مردم مستضعف و متقاضی مسکن مهر پاسخگو باشد.

داداشی دامنه تخلفات در مسکن مهر شهرستان آستارا را گسترده و ریشه تخلفات را در اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و بیان کرد: از قوه قضاییه می‌خواهم به تخلفات این اداره‌کل با جدیت تمام رسیدگی کند تا متقاضیان واقعی مسکن مهر ۹۰۰ واحدی این شهرستان به حق قانونی خود برسند.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه