خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار رودسر خبر داد؛

مجتمع توریستی رودسر با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومانی احداث می‌شود / اشتغال زایی برای ۱۴۰ نفر

فرماندار رودسر از آغاز احداث مجتمع توریستی فرهنگی این شهرستان با اشتغالزایی ۱۴۰ نفر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مجتمع توریستی رودسر با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومانی احداث می‌شود / اشتغال زایی برای ۱۴۰ نفر

به گزارش ۸دی، امیر جانبازی عصر امروز در شورای سرمایه‌گذاری شهرستان رودسر اظهار داشت: رودسر از بزرگ‌ترین شهرستان‌های گیلان است و ۱۴۴۰ کیلومتر مربع وسعت دارد و به استان‌های مازندران و قزوین مرتبط است.

وی افزود: ساحل رودسر ۴۵ کیلومتر طول دارد که کمترین شهرستانی در کشور وجود دارد که این مقدار ساحل داشته باشد.

فرماندار رودسر گفت: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در رودسر آماده است و به همین دلیل مسافران گذری معمولاً به دلیل آماده بودن زیرساخت‌ها از جمله هتل، هتل آپارتمان و مسافرکاشانه‌ها در اینجا توقف می‌کنند.

جانبازی ادامه داد: رودسر در کنار ساحل زیبا دارای جلگه توریستی و کشاورزی خوبی است و در فصل کشت و کار همین اراضی کشاورزی کاربری گردشگری هم دارد و گردشگران برای این استفاده از این فضا در این شهرستان توقف می‌کنند.

وی افزود: بوم گردی به گونه‌ای در رودسر در حال جا افتادن است که دیگر قالب ویلاسازی در شهرستان تعریف نمی‌شود درحالی‌که در استان‌های دیگر برای یک ساختمان ویلایی ۳ هزار مترمربع زمین هم به هدر می‌رود اما ما در اینجا به کمک مجتمع سازی این مشکل را برطرف کرده‌ایم و در همین وسعت به جای استقرار یک خانواده ۱۰ خانواده مستقر می‌شوند.

فرماندار رودسر با بیان اینکه فضای طبیعی اشکورات محسور کننده است گفت: در رودسر در وسط تابستان درحالی‌که در پایین‌دست بدون کولر نمی‌توان در داخل منازل ماند اما در ارتفاعات بدون لباس گرم نمی‌توان زندگی کرد.

جانبازی با بیان اینکه انتخاب رودسر برای ساخت مجتمع توریستی قابل‌توجه است اظهار کرد: من این تضمین را به شرکت سرمایه‌گذار می‌دهم که هیچ مشکلی در راه ساخت این مجتمع پیش نیاید و من امیدواریم روزی بیاید که این مجتمع احداث شده و پر از گردشگر باشد.

فرماندار رودسر در پایان با بیان اینکه مجتمع توریستی فرهنگی و ورزشی رودسر با سرمایه‌گذاری ۲۷ میلیارد تومانی بخش خصوصی در این شهرستان احداث خواهد شد گفت: کلنگ احداث این مجتمع ۲۰ دی‌ماه بر زمین زده خواهد شد و با بهره‌برداری از آن برای ۱۴۰ نفر اشتغال ایجاد می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه