دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان:

برگزاری پویش دوباره می‌سازیمت، در کنارت هستیم هم‌زمان با شب یلدا در گیلان/ بخشی از خانه‌های زلزله‌زدگان کرمانشاه به نام شهدای مدافع حرم گیلان آباد می‌شود

دبیر فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان از برگزاری پویش دوباره می‌سازیمت، در کنارت هستیم هم‌زمان با شب یلدا در گیلان خبر داد و گفت: به همت خانواده شهدای مدافع حرم و مردم بخشی از خانه‌های زلزله‌زدگان کرمانشاه به نام شهدای مدافع حرم گیلانی آباد می‌شود.

به گزارش۸دی؛ به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی ظهر امروز در نشست هماهنگی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در دفتر این جبهه رشت اظهار کرد: پویش #دوباره_می_سازیمت #در_کنارت_هستیم به همت خانواده‌های شهدای مدافع حرم گیلان در سطح استان هم‌زمان با شب یلدا شروع به کار خواهد کرد.

وی افزود: خانواده‌های شهدای مدافع حرم گیلانی با توجه به اینکه عزیزان خود را برای دفاع از کشور و صلح و آرامش فدا کرده‌اند در راستای موج کمک‌رسانی به اسکان و سازندگی مردم زلزله‌زده کرمانشاه حرکتی نو و قابل‌تقدیری را شروع کرده‌اند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان پویش خانواده‌های شهدا را حائز اهمیت برشمرد و گفت: امیدواریم این حرکت موجب شود تا به اعتبار وجود نازنین شهدای مدافع حرم مردم ولایتمدار و نوع‌دوست استان گیلان در تداوم یاری و کمک‌رسانی به مردم کرمانشاه بشتابند و بیشتر یاری کنند.

مهدوی بابیان اینکه پویش مذکور با حضور خانواده شهدای مدافع حرم طی مراسمی مشابه مراسم گل‌ریزان در سطح استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: جمع‌آوری کمک‌های مالی مردم به مناطق زلزله‌زده دالاهو که تحت نظر سپاه قدس گیلان قرار دارد متمرکز می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در امر ساخت‌وسازها هزینه می‌شود، گفت: در تلاشیم تا به همت خانواده‌های شهدای مدافع حرم بخشی از خانه‌های مناطق زلزله‌زده کرمانشاه به نام شهدای مدافع حرم گیلانی مجدداً آباد شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه