نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت:

بی‌توجهی مسئولین به مزار شهید گمنام در پارک ملت توجیه ناپذیر است

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت گفت: بی‌توجهی مسئولین نسبت به وضعیت نامناسب مزار شهید گمنام در پارک ملت رشت توجیه ناپذیر و قابل قبول نیست.

بی‌توجهی مسئولین به مزار شهید گمنام در پارک ملت توجیه ناپذیر است

به گزارش ۸دی، فاطمه شیرزاد ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم اظهار داشت: اخیراً شاهد تشییع پیکر شهید گمنام دوران جنگ تحمیلی در پارک ملت رشت بودیم و بعد از خاک‌سپاری پیکر این شهید گران‌قدر، همه‌چیز به فراموشی سپرده شد.

وی افزود: متأسفانه بعد از انجام مراسم خاک‌سپاری پیکر این شهید گمنام، ساماندهی محیطی مناسبی اطراف مزار وی انجام نشد و انتظار می‌رود این مهم در دستور کار شهردار جدید منطقه سه قرار بگیرد.

شیرزاد با اذعان به اینکه بی‌توجهی به شهدا خیانت به نظام و انقلاب است بیان کرد: نورپردازی اطراف مزار شهید گمنام در پارک ملت مناسب نیست و امیدواریم این مشکل به زودی برطرف شود.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت بیان کرد: ساماندهی مزار شهید گمنام واقع در پارک ملت رشت باید در اولویت کاری شهردار منطقه سه قرار بگیرد.

وی در خاتمه با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه ما است گفت: به برکت خون همین شهداست که امروزه نام ایران اسلامی با اقتدار و‌ عزت و بدون وابستگی به مستکبران لرزه به جان دشمنان می‌اندازد و باید قدردان رشادت‌های آنان بوده و از دستاوردهایی که با خون پاکشان محقق شده حفاظت و مراقبت کنیم و کم‌کاری‌های مدیران در این حیطه قابل پذیرش نیست.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
مسئولانی که بخاطر دستیگیری چند مدیر متهم و یا متخلف دست و پا می زنند و جنجال بپا می کنند بدانند که اگر این شهیدان جان با ارزش خود برای حفظ حریم کشور فدا نمی کردند الان نوکر کاخ های صدام بودند.چند روز قبرها را زیارت کردم،نسبت به روزی که شهدا را دفن کردند کاری صورت نگرفته بود.فقط بحث نورپردازی نیست
ناشناس
یکی از هیئت های مذهبی شناخته شده رشت مسئولیت احداث سقف و ساماندهی مزار شهدای گمنام پارک ملت را بپذیرد و امت حزب الله به هیئتی که از طریق رسانه ها اعلام آمادگی می کند کمک مالی نمایند. اجازه نخواهیم داد مزار شهدا در وضعیت فعلی باقی بماند
در حاشیه