بارسلونا درخواست رونالدو را نپذیرفت؛ خبری از تونل افتخار نیست

باشگاه بارسلونا برنامه ویژه‌ای برای بازی هفته آینده‌اش در خانه رئال مادرید ندارد.

بارسلونا درخواست رونالدو را نپذیرفت؛ خبری از تونل افتخار نیست

به گزارش ۸دی به نقل از نشریه مارکا، گی‌یرمو آمور، مدیر روابط عمومی باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بازیکنان این تیم شنبه هفته آینده در ال‌کلاسیکوی خارج از خانه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای بازیکنان رئال مادرید تونل افتخار نخواهند زد.

به دنبال قهرمانی رئال مادرید در جام جهانی باشگاه‌ها، رسانه‌های اسپانیایی شروع به گمانه‌زنی در خصوص این موضوع کرده‌اند که آیا بارسلونایی‌ها در خانه رقیب مادریدی برای بازیکنان این تیم تونل افتخار خواهند زد یا نه. حتی کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید هم در این باره صحبت کرده و گفته که دوست دارد در میان تشویق بازیکنان بارسلونا وارد زمین بازی شود.

اکنون اما گی‌یرمو آمور، مدیر روابط عمومی باشگاه بارسلونا اعلام کرده است که بازیکنان این تیم در سانتیاگو برنابئو تونل افتخار نخواهند زد؛ البته پیش از این هم مورد مشابهی وجود داشته است که بارسایی‌ها برای رئال مادریدی که قهرمان یک تورنمنت بین‌المللی شده بود تونل افتخار نزدند. این اتفاق در ابتدای فصل جاری رخ داد زمانی که رئال مادرید پس از غلبه بر منچستریونایتد در سوپرجام اروپا به نوکمپ رفتند تا بازی رفت سوپرجام اسپانیا را انجام دهند اما خبری از تونل افتخار نبود.

آمور گفت: در باشگاه بارسلونا، تونل افتخار زدن برای یک تیم معمولاً زمانی انجام می‌شود که ما خودمان هم در همان تورنمنت حضور پیدا کرده باشیم، مثل لالیگا یا لیگ قهرمانان اروپا اما الان چنین شرایطی وجود ندارد پس خیر،  ما در برنابئو تونل افتخار نخواهیم زد.

آخرین باری که بارسلونا برای رئال مادرید تونل افتخار زد، اولین ال‌کلاسیوی فصل ۰۹-۲۰۰۸ در سانتیاگو برنابئو بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه