ماجرای کسر ۶ امتیاز از استقلال

صمد مرفاوی سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران چند سال قبل حکم کسر ۶ امتیاز از استقلال را دریافت کرد و آن را به تعلیق در آورد.

ماجرای کسر ۶ امتیاز از استقلال

به گزارش ۸دی به نقل از افکارنیوز، صمد مرفاوی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال بابت طلب خود در سال‌های گذشته از این باشگاه شکایت کرد و این شکایت به کسر ۶ امتیاز از تیم فوتبال استقلال تهران منجر شد که خود او به دلیل احترامی که برای هواداران  استقلال قائل بود حکم را به حالت تعلیق درآورد.

او بابت سال ۸۸ بالغ بر ۱۳۰ میلیون از استقلال طلب دارد که حکم آن را نیز از کمیته انضباطی در سال ۸۹ دریافت کرده است.

از شکایتش صمد مرفاوی از باشگاه استقلال چیزی حدود ۸  سال و از حکمی که علیه این باشگاه گرفته ۷ سال می‌گذرد، اما این پیشکسوت هنوز نتوانسته  از مسئولان تیمی که سال‌ها در آن زحمت کشیده پولی را دریافت کند.

مدیران باشگاه استقلال هم که برای دریافت مجوز آسیایی نیاز به بستن پرونده‌های شکایتی داشتند در اقدامی به مرفاوی اعلام کردند که حدود ۶۰ درصد مطالباتش را ببخشد که این مربی با رد این مساله همچنان  پای شکایت خود از استقلال ایستاده است.

در آخرین اقدامی که مرفاوی انجام داده این است که او نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده و در آن نامه از مسئولان خواسته تا پیگیر مطالباتش باشند که مشاور حقوقی afc هم در جواب نامه به مرفاوی این امید را به او داده تادر اولین فرصت پیگیر پرونده اش باشند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه