کوچکی نژاد:

مدیران منتصب وزیر کار در گیلان دستگیر می‌شوند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از دستگیری برخی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که به حکم وزیر وقت در جایگاه های مختلف مدیریتی استان گیلان مشغول به کار شدند خبر داد.

مدیران منتصب وزیر کار در گیلان دستگیر می‌شوند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی‌نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز از دستگیری برخی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی که به حکم وزیر وقت در جایگاه های مختلف مدیریتی استان گیلان مشغول به کار شدند خبر داد.

وی با اشاره به کلید خوردن طرح استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در مجلس گفت: من طرح استیضاح آقای ربیعی را امضا نکردم ولی معتقدم یک درهم ریخنگی و بی نظمی در سیستم مدیریتی وجود دارد و باعث بروز اختلالات در سیستم مدیریتی کلان کشور خواهد شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اعلام این خبر که روز گذشته مدیر گردشگری استان گیلان بازداشت شد و به مراجع قضایی معرفی شد افزود: ما قبلا در بسیاری از تخلفات مدیریتی به مسئولان و وزیر کار اخطار داده بودیم که این افراد توان مدیریت کارآمد را ندارند و بصورت باندی و حزبی نیروها را مستقر می کنند.

وی در تشریح تخلفات این اشخاص ابراز کرد: بسیاری از عملکردهایی که در صندوق کارآفرین امید وجود دارد خیلی شبهه دار است و تمامی تخلفات گزارش شده در حال بررسی است ضمن آنکه این صندوق در خصوص ارائه تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و با رانت به خویشاوندان و مدیران داخلی پرداخت شده است که این امر خود یک تخلف محسوب می شود.

کوچکی نژاد در ادامه با اعلام اینکه توجه به روند پیگیری های پرونده تخلفات در استان دو نفر از مدیرانی که از سوی علی ربیعی مشغول به فعالیت هستند بزودی دستگیر خواهند شد افزود: دو ماه قبل نیز معاون استاندار و معاون سازمان صنایع استان نیز به جرم تخلف بازداشت شدند.

وی در پاسخ به اینکه آیا انتصابات مدیران از سوی وزارت کار است یا خیر گفت:تعدادی از مدیران کل ها در بخش ها و ادارات دولتی استان در حوزه اختیارات وزیر کار است و انتصابات آنها نیر به حکم خود وزیر بوده است.

نماینده مردم رشت در مجلس با اعلام اینکه این دستگیری ها خود عامل بی اعتمادی و ناامیدی مردم به دستگاه های دولتی خواهد بود اظهار کرد: به اعتقاد من آقای ربیعی در حوزه وظایف خود موفق نیست و عدم شناخت کافی از مدیران و شایسته سالاری در انتصابات سبب ساز این مشکلات و بروز تخلفات در سطوح مدیریتی استان و کشور خواهد بود.

کوچکی نژاد در پایان اظهار داشت: باید در انتصاب مدیران دقت بیشتری صورت گیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه