سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس:

مافیای عزل‌ونصب مدیران ارشد گیلان متلاشی شود / برخورد با مدیران فاسد استان دستور کار قوه قضاییه

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به بازداشت‌های اخیر قوه قضاییه در حوزه گیلان به وجود مافیای باندبازی و تخلفات در این استان اشاره کرد و گفت: این مافیا به دنبال عزل‌ونصب مدیران ارشد استان گیلان بوده و مدیران ارشد استان نوکر دست‌به‌سینه بعضی از اعضای این مافیا هستند.

مافیای عزل‌ونصب مدیران ارشد گیلان متلاشی شود / برخورد با مدیران فاسد استان دستور کار قوه قضاییه

به گزارش ۸دی، ولی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا با اشاره به بازداشت‌های اخیر قوه قضاییه در حوزه استان گیلان ضمن قدردانی از برخوردهای جدی و صریح این قوه با مدیران متخلف و فاسد اظهار کرد: قانون برای همه چه برای مدیران‌کل و چه برای شهروندان ساده باید به‌صورت مساوی و یکسان اجرا شود.

وی بابیان اینکه در استان گیلان مافیای باندبازی و تخلفات وجود داشته که دستگاه قضا جهت متلاشی کردن این مافیا باید با جدیت تمام ورود کند، تصریح کرد: این مافیا آشکارا به دنبال عزل‌ونصب مدیران ارشد استان گیلان بوده و مدیران ارشد استان نوکر دست‌به‌سینه بعضی از اعضای این مافیا هستند.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص ناکارآمدی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان به رئیس سازمان وقت تذکر داده بودیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه مسئولین رده‌بالای کشور به تذکرات نمایندگان مردم گوش ندادند و این اتفاقات رخ داد.

وی به تخلفات، باندبازی‌ها و لاپوشانی‌های بعضی از مسئولین استانی در مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: استان گیلان باید عاری از باندبازی شده و مشکلات و خواسته‌های مردم بر اساس قانون، حقوق شهروندی و احترام متقابل به ارباب‌رجوع پیگیری شود.

داداشی بابیان اینکه اگر مدیران سالم باشند قطعاً مردم بیشتر برای آن‌ها ارزش قائل می‌شوند، خاطرنشان کرد: سلامت مدیران و ارزش‌گذاری مردم نسبت به آن‌ها در بالا رفتن نظام سلامت اداری در استان گیلان نقش داشته و به دنبال آن مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر اعتماد می‌کنند.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتظار ما از دستگاه قضا این است که با مدیران متخلف، فاسد و فاسق در هر مقام و در هر مسئولیتی که هستند با جدیت تمام برخورد کند تا مردم نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل بدبین نشوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه