با تأمین وثیقه؛

دقایقی پیش، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان آزاد شد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان، دقایقی پیش از بازداشت موقت آزاد شد.

دقایقی پیش، مدیرکل میراث فرهنگی گیلان آزاد شد

به گزارش ۸دی؛ رضا علیزاده، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گیلان، در آخرین لحظات وقت اداری امروز یکشنبه ۲۶ آذرماه با گذشت حدود ۲۴ ساعت با سپردن وثیقه درخواست شده، از بازداشت موقت آزاد شد.

شماری از مدیران و کارمندان اداره میراث فرهنگی با همراهی جمعی از حامیان دولت در استان گیلان به استقبال این مدیر رفته بودند.

از روز گذشته اعلام شد که رضا علیزاده با اتهام «تضییع حقوق بیت‌المال» بازداشت شده است. این در حالی بود که امروز محمدتقی شعبانی مدیر واحد حقوقی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گیلان موضوع پرونده علیزاده را کمپینگ‌های واگذار شده در رودسر، رودبار، چوکام خمام، فومن و املش اعلام کرد که در دولت احمدی‌نژاد نیمه کار رها شده بود و مدت‌ها بلاتکلیف رها شده بود و علیزاده برای جلوگیری از بین رفتن بیت‌المال ۵ مورد از این کمپینگ ها را نه اشخاص حقیقی که شهرداری برای استفاده عموم واگذار کرد.

منبع: گیل نگاه

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
با اینکه فعلا ایشان متهم به تضییع حقوق بیت المال است شماری از مدیران و کارمندان اداره میراث فرهنگی با همراهی جمعی از حامیان دولت در استان گیلان به استقبال ایشان رفته بودند؟! صبر کنید تبرئه شود بعد جشن بگیرید.استقبال از فردی که متهم به تضییع بیت المال است دهن کجی به قانون و مراجع قانونی نیست؟ شعار قانونگرایی شما استحاله طلبان گوش فلک را کر بود.
در حاشیه